Kweekverslag auto nl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LittleDwarf
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 1681

    #1

    Kweekverslag auto nl

    Korting op 420shop
    Soort: autoflower NL
    Merk: Dutch-headshop (huismerk)

    Fase: Ontkieming in Led-box (gaat na foto terug in donkere kleerkast)

    2014-08-19 18.20.53.jpg
  • PyroNL
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 259

    #2
    Re: Kweekverslag auto nl

    Nice! Ik blijf je plantjes volgen.
    Heb zelf ook northern lights automatic alleen staan die al te bloeien buiten.

    Succes

    Comment

    • LittleDwarf
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 1681

      #3
      Re: Kweekverslag auto nl

      chill! hoe groot is jouw plant in bloei?

      Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Kweekverslag auto nl

        Zo gauw ze boven komen meteen dat schuimpje in een pot aarde graven en licht erboven heh...(of buiten zetten)
        Die led stelt niks voor, ik noem die kastjes strekdozen, want strekken gaan ze als je ze er niet op tijd uit haalt.

        Ga je binnen of buiten kweken, je topic staat nml. niet tussen de buiten/binnenkweekverslagen ?

        Succes !
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • LittleDwarf
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 1681

          #5
          Re: Kweekverslag auto nl

          @QnQ

          gelijk heb je over dat strekken dat lesje heb ik ondertussen al geleerd! het gaat binnenkweek zijn, in mijn tent (zie andere topics van mij). maar eerst voorlopig buiten in 7 liter pot zetten met plagron promix met daarna organic earth wortelsimulator te gebruiken. ben momenteel niet bij mijzelf thuis daarmee dat ik pas later zaailing onder lamp ga kunnen zetten in tent.

          Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
          Last edited by LittleDwarf; 19 August 2014, 23:22.

          Comment

          • LittleDwarf
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 1681

            #6
            Re: Kweekverslag auto nl

            update: er zit beweging in





            Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

            Comment

            • PyroNL
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2010
              • 259

              #7
              Re: Kweekverslag auto nl

              Ze hebben er zin in

              Comment

              • mrKush
                Stoner
                Member
                • Oct 2012
                • 23

                #8
                Re: Kweekverslag auto nl

                ik ga je volgen succes!

                Comment

                • LittleDwarf
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jul 2014
                  • 1681

                  #9
                  Re: Kweekverslag auto nl

                  @pyro

                  ja idd blijkbaar wel, gaat snel!

                  @mrkush

                  thanks man!

                  Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                  Comment

                  • LittleDwarf
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2014
                    • 1681

                    #10
                    Re: Kweekverslag auto nl

                    update:




                    gaat vandaag nog in kleine pot met plagron pro mix..





                    Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                    Comment

                    • phangngaone
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2013
                      • 375

                      #11
                      Re: Kweekverslag auto nl

                      hoppa, en groeien

                      succes

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #12
                        Re: Kweekverslag auto nl

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                        Zo gauw ze boven komen meteen dat schuimpje in een pot aarde graven en licht erboven heh...(of buiten zetten)
                        Die led stelt niks voor, ik noem die kastjes strekdozen, want strekken gaan ze als je ze er niet op tijd uit haalt.

                        Ga je binnen of buiten kweken, je topic staat nml. niet tussen de buiten/binnenkweekverslagen ?

                        Succes !
                        Ben ook geen fan van die led propagators die strekken als gekken,voor die prijs heb ik er hier bij ons in action een stuk of vijf,met schuifkleppen voor luchtcirculatie en tweemaal zo groot

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf
                        Soort: autoflower NL
                        Merk: Dutch-headshop (huismerk)

                        Fase: Ontkieming in Led-box (gaat na foto terug in donkere kleerkast)

                        [ATTACH=CONFIG]239057[/ATTACH]
                        veel succes littledwarf

                        Comment

                        • LittleDwarf
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jul 2014
                          • 1681

                          #13
                          Re: Kweekverslag auto nl

                          cheers mate's !

                          @soulrebel

                          ja idd je gaat elke dag int oog moeten houden, je kan niet zeggen van ok nu ga ik 5 dagen niet meer kijken naar ledbox, dan heb je prijs dat ze enorm gestrekt zijn is wel waar. Voor de rest ben ik wel tevreden over apparaat.

                          Comment

                          • LittleDwarf
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2014
                            • 1681

                            #14
                            Re: Kweekverslag auto nl



                            Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                            Comment

                            • PyroNL
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 259

                              #15
                              Re: Kweekverslag auto nl

                              Hoe staan ze er ondertussen bij?

                              Comment

                              Bezig...