Kweekverslag auto nl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LittleDwarf
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 1681

    #16
    Re: Kweekverslag auto nl

    Update: staat voorlopig gewoon binnen en niet onder lamp in tent.



    Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Kweekverslag auto nl

      Dat zaadhoesje moet er wel zsm vanaf.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • LittleDwarf
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 1681

        #18
        Re: Kweekverslag auto nl

        @QnQ

        ja, mag ik het er zelf afdoen of moeder natuur haar gang laten?

        Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

        Comment

        • LittleDwarf
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 1681

          #19
          Re: Kweekverslag auto nl

          Heb er zelf vanaf kunnen doen en.staat buiten nu in de volle zon



          Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

          Comment

          • LittleDwarf
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 1681

            #20
            Re: Kweekverslag auto nl

            update



            Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

            Comment

            • LittleDwarf
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2014
              • 1681

              #21
              Re: Kweekverslag auto nl

              update: onder de lamp gezet in tent



              Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

              Comment

              • LittleDwarf
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 1681

                #22
                Re: Kweekverslag auto nl

                Update:
                Blaadjes zijn over de rand aan het gaan tijd om te overpotten in 6 liter pot wat later vandaag nog gaat gebeuren.



                Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                Comment

                • LittleDwarf
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jul 2014
                  • 1681

                  #23
                  Re: Kweekverslag auto nl

                  Omgepot in 6 liter pot
                  Staat ondertussen ook onder 300 watt turbo neon:

                  auto nl update.jpgauto nl update 1.jpgauto nl update 2.jpg
                  Last edited by LittleDwarf; 16 September 2014, 22:27.

                  Comment

                  • LittleDwarf
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2014
                    • 1681

                    #24
                    Re: Kweekverslag auto nl

                    Na lange tijd nog eens een update van de auto NL. De plant ziet er wat komisch uit want is beginnen strekken in de tijd dat deze niet onder lamp stond in tent omwille van dat ik deze nodig had om mijn vorige kweek te drogen. Nu wordt ze wel verwend helemaal alleen onder 300 watt tneon bloei dus we zullen zien wat dat geeft!



                    Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #25
                      Re: Kweekverslag auto nl

                      Ik zou ze daar waar ze beginnen strekken is een knakje geven. Dan hebben die andere topjes ook wat meer licht.

                      Thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • LittleDwarf
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2014
                        • 1681

                        #26
                        Re: Kweekverslag auto nl

                        Bedoel je zo thugz?



                        Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #27
                          Re: Kweekverslag auto nl

                          Nee, helemaal horizontaal leggen zodat de lamp kan zakken.
                          Nu krijgt alleen die ene top voldoende licht, en de rest te weinig.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • LittleDwarf
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2014
                            • 1681

                            #28
                            Re: Kweekverslag auto nl

                            Zo beter QnQ? Kga de lamp nog lager moeten zetten.



                            Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                            Comment

                            • LittleDwarf
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 1681

                              #29
                              Re: Kweekverslag auto nl

                              Ik was gisteren niet thuis en vandaag ontdekte ik jammer genoeg dat hoofdtop tegen lamp plakte verbrand, hierbij sluit ik deze kweek en kan zo mijn tent beschikbaar maken voor nieuw project.


                              Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                              Comment

                              • LittleDwarf
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jul 2014
                                • 1681

                                #30
                                Re: Kweekverslag auto nl

                                Ik heb de plant toch niet weg kunnen doen deed teveel pijn in mijn hart Ze staat nu gezellig in de living, zullen we maar is topic maken zonder tent en lamp hehe



                                Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...