Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Droog methodes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Droog methodes

    Korting op 420shop
    Hallo
    wat is een snelle manier om te drogen had gehoord dat knoppen in een boek te doen en paar dagen er in laten liggen ook een manier is
    help me ff

    #2
    Re: Droog methodes

    Oho oho Ik zou zeggen wacht effe tot Angel hier langs wandel die leg het je haarfijn uit
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Droog methodes

      Hoe sneller je droogt hoe sneller je je oogst verkloot. Droog aub verstandig want anders is al je werk en geduld voor niets geweest.

      Het beste droog je in een donkere ruimte met geen- of een kleine luchtstroom. Je ruimte moet dus groot genoeg zijn om niet in zn geheel vochtig te worden.
      Ik droog het liefst mn planten in de tent zelf. Gewoon op de kop ophangen en gaten dicht.

      Als je veel oogst in een wat kleinere ruimte doet dan moet er natuurlijk wel een vertilatie stroom in zitten om de vochtige lucht af te voeren.

      Comment


        #4
        Re: Droog methodes

        ik hang t meestal voor de open haard... als je dat niet heb kan t in de magnetron.. is in elk geval wel snel droog dan..
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment


          #5
          Re: Droog methodes

          Ik heb een was droger en op laagste programma droog hij heel langzaam en zacht ik gooi daar gewoon de toppen in soms de bladeren ook
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Droog methodes

            Als het tussen een boek past is het geen top maar een blaadje.

            Snel drogen kan, maar het gaat je flinke hoestbuien opleveren denk ik.
            't Is ook gewoon zonde van de wiet. Maanden geduld, en op 't laatst verknoeien.

            Anyhow, zorg dat je een glaasje water bij hebt iig.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Droog methodes

              Vorige week is een plant van me gespleten door de wind. 2 onderste takken zijn daarbij geknakt. Die flut takjes met miniatuur fluffy toppen. Ik heb ze 1 week gedroogd in een ideale donkere ruimte. Net gerookt.. Niet droog genoeg natuurlijk (nieuwschierig) maar ik werd wel licht high. Niet lekker qua smaak.. zo'n stank en smaak als de wiet die we als puber (meer dan 25 jr geleden) wel eens rookten omdat we niet wisten dat het langer moest drogen. Niet lekker dus maar het kan.
              Baas in eigen brein.

              Comment


                #8
                Re: Droog methodes

                gelukkig hebben wij pubers van tegenwoordig internet, en kunnen we zo gebruik maken van een heleboel informatie over wat je ook wilt weken.

                Comment


                  #9
                  Re: Droog methodes

                  Idd.. Mooi gebruik van maken
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    #10
                    Re: Droog methodes

                    Daarom moeten Pubers ook leren lezen en zoeken in plaats van alles vragen
                    En nie zeggen da er nie genoeg info op het forum staat
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Droog methodes

                      Tsjaa... Ik doe het wel. Maar dat komt gewoon omdat iedereen tegenwoordig te lui uit zijn ogen kijkt om ook maar iets te ondernemen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Droog methodes

                        Verkeerde forum wietjekweek! Zal je topic verplaatsen maar lees a.u.b. wat informatie op het forum zodat we niet alles voor hoeven te kauwen

                        Forum: ChatboxLive chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Droog methodes

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                          Ik heb een was droger en op laagste programma droog hij heel langzaam en zacht ik gooi daar gewoon de toppen in soms de bladeren ook
                          Ghahahahahhaha

                          Comment


                            #14
                            Re: Droog methodes

                            het schijnt dat de zeef in de wasdroger wel gebruikt kan worden om hash te zeven
                            Baas in eigen brein.

                            Comment


                              #15
                              Re: Droog methodes

                              Geen idee van. Eerlijk gezegd vind ik harsj vies.. Ik hoor mensen gelijk al roepen: dan heb je nog nooit een goede harsj gerookt! Maar echt wel. Ik vind de smaak gewoon stukke minder. Er gaat naar mijn mening niks boven een lekker wietje !!! Sommige mensen zeggen ook weleens dat ze willen stoppen/minderen met wiet. In plaats daarvan gaan ze harsj roken. Maar ik denk dat ik liever defenitief stop dan het te vervangen voor een harsj.

                              Comment

                              Bezig...
                              X