Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Droog methodes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Droog methodes

    Harsj?
    Kennelijk heb je de klok horen luiden, maar weet je niet waar de klepel hangt.
    Maar echt goed en langzaam gedroogde wiet kan een zoetige smaak krijgen, die qua geur- en smaakbeleving hasj dicht benadert.
    En stoppen/minderen met wiet om over te stappen op hasj is een broodje aan verhaal.
    Last edited by Kwasimodo; 20 August 2014, 17:10.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #17
      Re: Droog methodes

      hasj,hasjiesch,shit

      je krijgt er andere stoned gevoel van, perfect om film te zien zonder in slaap te vallen soldaten van het Perzisch Rijk rookten al hasj voor ze gingen strijden dus chill :p

      Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: Droog methodes

        Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
        het schijnt dat de zeef in de wasdroger wel gebruikt kan worden om hash te zeven
        Ja dat kan prima.

        Comment


          #19
          Re: Droog methodes

          flint, leg je je wiet dan gewoon op die zeef in donkere kamer?

          Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: Droog methodes

            Nee, In feite zeef je het dan op de wasdroger zeef zoals met het ook doet bij droog zeven. Voor droog te zeven heb je een zeef van 140 of 120 mu nodig. Per merk wasdroger verschild de maas grote van het zeef nogal het is dus even uitproberen of jou zeefje de juiste maas grote heeft

            Comment


              #21
              Re: Droog methodes

              mercikes flint!

              Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

              Comment


                #22
                Re: Droog methodes

                Je knipt de plant onderaan de stam, in zijn geheel af. De toppen wiet knip je netjes, knipafval kun je bewaren als je dat wilt. Grotere bladeren die gewoon aan de stam zitten en niet uit je toppen groeit/in de weg zit, laat je zitten. Als je de plant dan mooi gesnoeid hebt dan hang je ze op zijn kop en in het pikkedonker te drogen. Beetje zoals Doe Maar dus..

                Geen idee of dat ik in fabeltjes geloof of dat bet echt is: Maar de bladeren die je laat zitten dragen bij aan een lekker wietje. Het binnenste van de planten/bladeren worden tijdens bet drogen omgezet in lekkere suikers.

                Na 2 weken is het al goed te roken. Maar na 2, liever 3 maanden wordt het pas echt lekker.

                Ik had 4 plantjes onder de lamp, in de groei. 3 planten op bovengenoemde manier geoogst, 2 weken te drogen. En dit al stond in dezelfde kamer.. Bedoeling was goed, namelijk vanwege de geur. En in die kamer hing mijn filter.. Maar uiteindelijk toch stom, nu had ik namelijk geen 4, maar 7 planten.. Drie keer raden.. Ik ben de Sjaak ja.. Dus tip van Flip: Wat je oogst niet in je hok houden als daar al planten staan.
                Rough! Rough! Arrrr..

                Comment


                  #23
                  Re: Droog methodes

                  duidelijke uitleg! ik ga me klein droogtent van hortiline 30x30x60
                  drogen en kweken altijd appart



                  Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    Re: Droog methodes

                    Oorspronkelijk geplaatst door wietjekweek View Post
                    Hallo
                    wat is een snelle manier om te drogen had gehoord dat knoppen in een boek te doen en paar dagen er in laten liggen ook een manier is
                    help me ff
                    zo droog je toch ni

                    Comment

                    Bezig...
                    X