Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

    Korting op 420shop
    goedemorgen allen,

    ben een beginnende kweker(met veel plezier) en heb, ondanks veel lezen, wat vraagjes.


    eerst ff wat info.


    heb een tent van 180x90x90 met een 400w hps lamp en de nodige afzuiging en vans.


    er zit 1 amnesia haze in die al een x aantal weken in de bloei staat.

    ze staat in kokos en krijgt ferro kokos bloei a+b en K booster.



    de bruine haartjes beginnen al te komen overal, boven en beneden. ik schat zo een 20%.



    van wat ik heb gelezen zou je ong bij 80% moeten oogsten en kan je de trichomes ook in de gaten houden als indicatie.

    ook hoor je de laatste week geen voeding te geven maar alleen maar water.


    mijn gevoel zegt dus dat de laatste week nu aanbreekt( vanwege die 20% bruine haartjes)





    kan iemand dit bevestigen?

    en zoniet, hoelang zal het dan nog duren vanaf nu?


    gr,


    hasjboom
    Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

    #2
    Re: bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-Trichomes

    Zonder goeie foto's of meer informatie kan niemand zeggen of je moet oogsten, lijkt me logisch.
    De haartjes zijn geen indicatie. De trichomen zijn andere dingen, daar moet je naar kijken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #4
        Re: bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

        bedankt voor je snelle reactie.

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post

        Zonder goeie foto's of meer informatie kan niemand zeggen of je moet oogsten, lijkt me logisch.
        voor mij niet, waarschijnlijk omdat ik beginnend ben... fotos zullen nu ff moeilijk worden. welk andere info kan ik erbij zetten dat het misschien wat duidelijker wordt?

        de reden wrm ik dit vroeg is om te weten wanneer ik het beste kan stoppen met voeding geven.
        Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

        Comment


          #5
          Re: bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

          Zonder een foto van je plant is er geen lijn op te trekken helaas.

          Verder zul je een microscoopje moeten kopen om precies te zien wanneer ze klaar zijn. Dat zie je aan de trichomen.

          Comment


            #6
            Re: bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

            Zoals QnQ zegt het zijn naar de trichomes dat je moet kijken (dat wit op je toppen waar vaak kristallen wordt tegen gezegd)

            Comment


              #7
              Re: bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

              Waarom dan niet gewoon voeding geven totdat ze ong op 50-60% bruin zijn en dan vanaf dat moment 2 weken vooruit rekenen en spoelen met die zooi, althans ik spoel ze 2 weken voor de oogst. Op aardekweek. Mis. is een week genoeg voor cocos? IDK. bij deze... En als 1 week genoeg is dan nog... 50-60... spoelen?

              greetz,

              Maka

              Comment


                #8
                Re: bruine haartjes ong 20%, hoe lang nog?

                bedankt voor alle reacties. zo te lezen is het beter om naar de trichomen te kijken dan naar de haartjes. ik heb een dikke vergrootglas maar voor mijn leken oog niet goed genoeg

                uit makadian zn reactie haal ik dat mijn situatie (20%) nog niet de laatste week kan zijn. nog een beetje de tijd om ff snel een microscoopje te versieren...joep joep
                Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                Comment

                Bezig...
                X