FIM mislukt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • crimpy
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2013
    • 5

    #1

    FIM mislukt?

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik heb 2 dagen geleden mijn plant gefimmed, maar ik denk dat ik het niet helemaal goed heb gedaan. De plant lijkt namelijk gewoon door te groeien. Hier 2 foto's net na de FIM

    IMG_20140830_093946.jpgIMG_20140830_093953.jpg

    Hier foto's van vandaag:
    IMG_20140901_185437.jpgIMG_20140901_185503.jpg



    De onderstaande foto is na de FIM gemaakt, maar geeft een indicatie van het punt waar ik geknipt heb. De groene lijn is waar ik heb geknipt. Had ik op de gele of rode lijn moeten knippen en kan ik dit dan alsnog doen?
    IMG_20140901_185729_edit.jpg


    Gr, Crimpy
  • weibei
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 302

    #2
    Re: FIM mislukt?

    Zal misschien 1 duidelijke hoofdtop worden en 2 wat mindere, maar nog steeds dominant over de rest.
    Hoeveel nodes onder de bovenkant heb je gesneden?

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: FIM mislukt?

      HEE !

      Da's kunstig, een fim missen. Omdat een 'fim' eigenlijk een gemiste 'top' is.
      Als de fim is mislukt heb je dus alleen wat blad geamputeerd.

      Of je nog eens een poging zou wagen ?
      I dunno, je geeft geen info over wat voor plant het is.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • kvb
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2014
        • 281

        #4
        Re: FIM mislukt?



        Als je goed voelt dan voel je t groeipunt van de stam door t nieuwe blad. Die moet eraf. Kijk goed naar de tekening en even voelen bij je plant. Weet bijna zeker dat je dan de goeie plek vind.

        Comment

        • crimpy
          Stekje
          Nieuw Lid
          • May 2013
          • 5

          #5
          Re: FIM mislukt?

          De plant is een Royal Highness (Medical, RQS).

          @weibei, ik snap je vraag "Hoeveel nodes onder de bovenkant heb je gesneden?" niet helemaal. Wat bedoel je precies?

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: FIM mislukt?

            Ah Royal highness, ja dat is een mooi genetisch wondertje, daar heb ik ook wel eens naar gekeken.
            Het ging me erom of je geen autoflower hebt.
            Dit is een gewone fem, dus die kan kun je gewoon nog een keer toppen(of fimmen).
            Zolang je de lamp op 18/6 laat staan blijft ze in de groei.
            Het is wel voornamelijk sativa, dus het worden wel lange stelen
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...