Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heel vlugge bloei hier met de Braziliaanse zon ...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Heel vlugge bloei hier met de Braziliaanse zon ...?

Korting op 420shop
    Mijn plantjes zijn ongeveer 2 maanden oud, ongeveer 50cm groot, buitengroei en t° hier altijd tussen de 18° en 30°, perfecte temp dus denk ik. Welke soort zaad het zijn heb ik totaal geen idee van, de dealers hier in Brazilië geven je geen opties, hangt er van af wat ze binnenbrengen. Dus heb ik gewoon een paar zaadjes gekiemd om te zien wat er zou gebeuren.

Wat me opvalt is dat ze vrij vroeg al in de bloei zijn gegaan alhoewel het plantje nog zo klein is, een 3 tal weken geleden waren er al vrij veel haartjes te zien. Een paar plantjes hebben een probleempje denk ik, een paar gele/verschropelde blaadjes. Dus enkele tips wanneer oogsten (als alle haartjes er een beetje bruiner uit zien denk ik) en die problemen met de blaadjes te voorkomen ...?

Thanks,
    Greets from Brazil

DSC02506.jpgDSC02509.jpgDSC02511.jpgDSC02512.jpgDSC02507.jpgDSC02513.jpgDSC02514.jpgDSC02515.jpg

Re: Heel vlugge bloei hier met de Braziliaanse zon ...?

Welkom op JD.
    Leuk, zo vanuit Brazil.
    Ze zijn goed weggekomen, met de oefenwedstrijd tegen Colombia afgelopen week

Let vooral op het water geven.
    Cannabis staat liever niet met natte wortels in de aarde, ook niet in Brazilië.
    De oogst gaat nog wel een weekje of acht duren vermoed ik.
    Omdat je verder niets van het soortje weet is daar geen precieze tijd van te zeggen.

Succes !

-Wanneer oogsten-
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Heel vlugge bloei hier met de Braziliaanse zon ...?

Thanks QnQ, tja die wedstrijden van de World Cup moeten we vlug vergeten ....
      Dus te veel water denk je? Hier is het soms moeilijk te doseren met de soms zeer warme zon ...
      Tja ik denk dat het wel nog zo een 8 weken zal duren voor de oogst.

Comment

Bezig...
      X