[Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tebstra
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2014
    • 7

    #1

    [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

    Korting op 420shop
    -=-=-=-
    Last edited by Tebstra; 21 October 2014, 21:53.
    Poejongey!
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

    Ziet er mooi uit. Toppen staan mooi gelijk. Zal wel nog iets moois worden.

    Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • Tebstra
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Sep 2014
      • 7

      #3
      Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

      Dank voor je reactie kerel!
      Hoop het ook!

      Ik heb er nog geen netje omheen, of stokken bij de stam.
      Hierin twijfel ik nog een beetje, ik kwam alleen maar netjes tegen met grote gaten, en tis een 60x60cm tentje :p.
      Poejongey!

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #4
        Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

        Ik zou er ook nu geen netje meer inhangen. Als het nodig is mss later ondersteunen met stokken ofzo. Maar een netje inhangen zou ik niet doen is wel mooi gedaan zo zonder net of iets anders. En ook slim geweest om die beentjes te scheren. Al zou ik wel aan alle planten eenmpasr blaadjes laten om te houden als indicatie. Als je nu een bladprobleem zou krijgen zit het meteen in de top.

        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • Ilikebigbuds
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Aug 2014
          • 549

          #5
          Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

          lv niet wat hoog?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment

          • Tebstra
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Sep 2014
            • 7

            #6
            Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

            Dank voor je compliment!
            Met een netje zullen ze misschien niet echt goed meezetten in een kleine ruimte ?

            Ik moet nog even gif spuiten, dit ga ik de komende dagen doen. (Floramijt)

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds
            lv niet wat hoog?
            Met de lamp aan rond de 55% bedoel je ?
            Poejongey!

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

              Geheel gratis van de zaak een veiligheidsvoorschriftje :

              Isopropyl-2-(4-methoxybifenyl-3-yl) hydrazinoformiaat, Floramite in de handel, is een contactmiddel bestemd voor professioneel gebruik.
              Tijdens spuiten de huid bedekken en ademhalingsbescherming dragen. Na gebruik de kleding wassen.
              Na 7 dagen nog een keer spuiten. Maximaal 1 behandeling per jaar gebruiken om resistentie te beperken. Niet bij de goudvis spuiten, die gaat er dood van.
              Behandelde planten zo min mogelijk aanraken in de daarop volgende weken.

              Je moet de spint (waar het tegen werkt) raken om ze te bestrijden.
              Ze worden dan overactief, en vergeten te eten waardoor ze sterven.

              Heb je spint dan ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Tebstra
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Sep 2014
                • 7

                #8
                Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                Geheel gratis van de zaak een veiligheidsvoorschriftje :

                Isopropyl-2-(4-methoxybifenyl-3-yl) hydrazinoformiaat, Floramite in de handel, is een contactmiddel bestemd voor professioneel gebruik.
                Tijdens spuiten de huid bedekken en ademhalingsbescherming dragen. Na gebruik de kleding wassen.
                Na 7 dagen nog een keer spuiten. Maximaal 1 behandeling per jaar gebruiken om resistentie te beperken. Niet bij de goudvis spuiten, die gaat er dood van.
                Behandelde planten zo min mogelijk aanraken in de daarop volgende weken.

                Je moet de spint (waar het tegen werkt) raken om ze te bestrijden.
                Ze worden dan overactief, en vergeten te eten waardoor ze sterven.

                Heb je spint dan ?
                Had idd al gehoord dat het raar spul is en je je goed aan de eisen moet houden.
                Ook het punt waar ik het vandaan haal is hier gelukkig altijd flink informatief in

                Zat er ook nog over na te denken om het eerst nog even aan te kijken.
                Heb nog geen last van spint, is het alsnog handig om dit toch preventief te doen ?
                Heb er zelf maar een hekel aan natuurlijk.
                Poejongey!

                Comment

                • D3VI8
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Sep 2014
                  • 38

                  #9
                  Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

                  ziet er goed uit!
                  Floramite is niet heel erg goed preventief, het werkt ook niet zo heel goed tegen eitjes.
                  Preventief gebruik ik brimex, bestaat dacht ik uit organische vetzuren oid. Hiermee houdt ik het goed in toom, ik spuit daar wekelijks mee in de groei.
                  Je lv zit nog prima, zou hem wel proberen wat lager te houden naarmate je afbloeit.

                  Comment

                  • Tebstra
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Sep 2014
                    • 7

                    #10
                    Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

                    Tijd voor een update!

                    Ik zit nu ongeveer in de derde generatieve periode
                    Nog zo'n 4/5 weekjes te gaan dus.

                    Nog geen tekenen van spint of wat dan ook wat me wel gerust stelt.
                    Gelukkig zijn ze als stekkies goed voor behandeld, al zegt dat niet altijd wat.

                    Het lijken leuke toppen te gaan worden!
                    Dezelfde op de foto linksachter lijkt een andere plant dan Snow White.
                    Zoals jullie kunnen zien zijn de puntjes ook iets verbrand, hij krijgt de voeding niet lekker door op de een of andere manier.
                    Last edited by Tebstra; 9 October 2014, 21:51.
                    Poejongey!

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

                      Mooi veldje toppen. Netjes hoor.

                      Comment

                      • Rodigan
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1536

                        #12
                        Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

                        Mooi zeg, moet je serieus afzuigen om de temperatuur onder controle te houden? Grtz
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment

                        • Tebstra
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Sep 2014
                          • 7

                          #13
                          Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan
                          Mooi zeg, moet je serieus afzuigen om de temperatuur onder controle te houden? Grtz
                          60x60 tent houdt veel warmte vast.
                          Blijft ook mooi circuleren zo hé en en het zuigt immers de stank (lekkere geur) weg
                          Poejongey!

                          Comment

                          • Tebstra
                            Stekje
                            Nieuw Lid
                            • Sep 2014
                            • 7

                            #14
                            Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

                            -=-=-=-
                            Poejongey!

                            Comment

                            • psychedelic1988
                              Retired
                              • Oct 2012
                              • 2796

                              #15
                              Re: [Eerste kweek] - 4x Snow White 60x60 400W

                              ben ik de enigste die geen foto"s ziet?

                              Comment

                              Bezig...