Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over Calyxes(super lemon haze)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over Calyxes(super lemon haze)

    Korting op 420shop
    nog 3 weken 031.jpg

    Van de sativa zijn er enkel calyxes wat verspreid van elkaar. Zal zich dit nog vormen tot een bud of zal dit zo blijven? Want indien dit zo blijft zal ik er zeer weinig van afhalen.

    nog 3 weken 020.jpg

    Alvast bedankt!

    Gr

    #2

    Comment


      #3
      Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

      Neen, normaal gezien niet. De eerste 2 keer ging alles perfect. Ik wist zelfs niet dat dit bestond: stressblad. Maar daar heb je zeker een punt.

      Comment


        #4
        Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

        Yep vdb,sommige soortjes maken nu eenmaal calyxbuds bloei toppen aan,zit in de genen,ook in die van jou lemon haze,staat bij gegevens
        s6 verder
        grtz

        Comment


          #5
          Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

          Thx! En zullen deze calyx buds nog zwellen denk je? Trichs zijn nog beetje helder maar grote deel cloudy. Geen amber te zien op dit moment. Grtz

          Comment


            #6
            Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

            Mits goeie verlichting erop,jawel hoor,popt al popcorn eens het begint

            Comment


              #7
              Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

              Die zullen niet meer zoveel zwellen hoor. Reken maar op een magere oogst van die plant.

              Het lijkt alsof ze aan het reveggen zijn, maar dat kan miss bij de pheno horen.

              Comment


                #8
                Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

                Hallo,

                ik ben daarnet eens gaan controleren en ik ben tot de vaststelling gekomen dat mijn lamp al enkele dagen niet meer uitging. Nu zal de cyclus weer normaal verlopen. Iemand een idee wat de gevolgen zullen zijn? Je kunt ook zien op de foto's dat ze al lichtjes aan het reveggen waren. Moet ik nu weer 11 weken wachten of? Alvast bedankt!

                Comment


                  #9
                  Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

                  pff nachmerrie van iedere grower,erachter komen dat de lamp 24/7 brand, ik ken het, daarom iedere dag bij de omschakeling
                  sorry je vraag over reveggen kan ik niet beantwoorden, maar lijkt me niet dat deze binnen een maandje ineens klaar zullen zijn

                  gr JH

                  Comment


                    #10
                    Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

                    Bedankt voor je snelle reactie. Idd, een echte nachtmerrie is het. Dit voelt echt als tijdverlies . Zou je nog een poging wagen of zou ik beter ineens opnieuw beginnen? Grts

                    Comment


                      #11
                      Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

                      Yep, lichtstress, Flint zag dat natuurlijk ook meteen.
                      Aanmaak van veel 1-vingerig blad in de top duidt op stress.

                      Ik zou opnieuw beginnen, en dan goed. (dus ook de juiste pH)

                      Reveg is al begonnen, dan wordt het een lang verhaal.
                      Nieuw zaadje planten is sneller denk ik, of je kwaliteitseisen moeten niet zo hoog zijn ..

                      Vermeld ook even welk schakelklokje je gebruikt, ter leringh van de beginnende kwekers.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment


                          #13
                          Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

                          Mijn schakelklokje werkt op batterijtjes. Ik denk dat ze aan vervanging toe zijn. Dit is een gewoon schakelklokje. Ik meet idd geen Ph. Maar mijn vorige kweekje was ook heel goed gelukt. Ik gebruik als water Spa blauw ph 6. Echt spijtig dit, ik keek er zo naar uit. Maar ik zal niet blijven treuren. Ik zal ze nu nog een week of 2-3 op 12/12 laten in de hoop dat de buds nog wat verdikken.
                          Nogmaals bedankt voor jullie hulp. Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

                            Die batterijtjes zijn alleen om te zorgen dat je niet elke keer alles opnieuw moet instellen als je 'm uit het stopcontact trekt.
                            Da's de backup voor het tijdklokje en wat je geprogrammeerd hebt.

                            Dit is de reden dat je een VSA beter met relais kunt schakelen.
                            Het MOET natuurlijk niet, maar dan is dit het gevolg.
                            De contactjes kunnen de piek niet aan, en plakken vast waardoor de kans groot is dat ze niet meer uitschakelt.

                            Succes, hopelijk lukt het.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Vraag over Calyxes(super lemon haze)

                              Hallo iedereen,


                              eerst en vooral bedankt QnQ voor de tip. Die ga ik zeker gebruiken.

                              ik heb het volgende gedaan: timer reset en schema terug 12/12. Normaal zouden ze opnieuw beginnen bloeien. Ik zie weer meer witte haartjes. Dus ik denk dat het zal beteren. Wel zal ik goed moeten opletten voor herma's.

                              Maar toch heb ik nog enkele vraagjes voor de Pro's waarop ik het antwoord niet kon vinden:

                              1) moet ik nu weer de volle bloeiperiode wachten? Is de bloei helemaal opnieuw begonnen?

                              2) zullen ze nog veel groeien? (Dus ook weer de stretch na 12/12.) want 1 heeft de maximale toelaatbare hoogte bereikt)


                              alvast bedankt
                              grt

                              Comment

                              Bezig...
                              X