eerste plantje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MLjah
    Stoner
    Member
    • Aug 2014
    • 24

    #1

    eerste plantje

    Korting op 420shop
    hallo, mijn plant (geen idee welke soort) staat nu ongeveer 4 weken in bloei.
    Kan iemand me zeggen hoelang ik hem nog moet laten staan en wat de beste manier is om te oogsten?

    de grote foto's zijn 4dagen oud, de close-up is recent.

    kan iemand me daarnaast ook zeggen wat voor plant ik eigenlijk heb het was een stek dus heb er geen idee van.

    P1010741.jpgP1010742.jpg

    Foto op 2-10-14 om 15.34.jpg

    Groentjes, MLjah
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: eerste plantje

    Je antwoorden staan reeds op het forum.

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #3
      Re: eerste plantje

      Volgens mij,is dit eeeeen.....wietplant je hebt
      Read the manual,en alles komt goed!

      Comment

      • MLjah
        Stoner
        Member
        • Aug 2014
        • 24

        #4
        Re: eerste plantje

        you just blew my high, vale

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: eerste plantje

          Just read and don't weep....

          Comment

          • MLjah
            Stoner
            Member
            • Aug 2014
            • 24

            #6
            Re: eerste plantje

            Ga hem waarschijnlijk toch vervroegd moeten knippen door het verslechterende weer..
            zou het helpen als ik een afdakje maak ofzo? ben bang voor schimmels

            Comment

            • Gps
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 1988

              #7
              Re: eerste plantje

              Een afdak houd wel de regen tegen, dus de plant word minder nat. Dus minder kans op rot.
              Of het ook tegen schimmels werkt weet ik niet.
              Lets not criticize but legalize

              Comment

              • thugz
                Amazing Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4284

                #8
                Re: eerste plantje

                Rot is toch een schimmel.....
                En een afdak kan het proces alleen maar versnellen. Toprot komt niet door de regen.
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment

                • Gps
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 1988

                  #9
                  Re: eerste plantje

                  Oorspronkelijk geplaatst door thugz
                  Rot is toch een schimmel.....
                  En een afdak kan het proces alleen maar versnellen. Toprot komt niet door de regen.
                  Dat is niet wat mij verteld is. Toppen die te lang nat blijven, zouden gaan rotten.
                  Daarom heb ik een afdak gemaakt. De wind kan er echter aan alle kanten bij, dus ik zie niet hoe dat afdak de zaak erger maakt.
                  Mijn planten worden gewoon veel minder nat.

                  En ze staan alleen onder dat afdak, als het de hele dag regent.
                  Last edited by Gps; 8 October 2014, 13:03.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment

                  • MLjah
                    Stoner
                    Member
                    • Aug 2014
                    • 24

                    #10
                    Re: eerste plantje

                    I think it's happening wat moet ik doen??
                    P1010745.jpg

                    Comment

                    • soulrebel
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2014
                      • 1606

                      #11
                      Re: eerste plantje

                      bellen voor raad of
                      man raadplegen of
                      forums lezen en leren
                      3 opties heb je

                      Comment

                      • MLjah
                        Stoner
                        Member
                        • Aug 2014
                        • 24

                        #12
                        Re: eerste plantje

                        oke lekker behulpzaam heb het dan maar aan de wijkagent gevraagd..

                        waarmee ontsmet ik m'n schaartje? ik knip die troep er gelijk uit en volgende week hak ik haar om.
                        zonde maar beter dan niets.

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #13
                          Re: eerste plantje

                          doen wat jou tbeste lijkt
                          zo te zien aan je plant,weet jij dat wel

                          Comment

                          • MLjah
                            Stoner
                            Member
                            • Aug 2014
                            • 24

                            #14
                            Re: eerste plantje

                            ze heeft zeker een hele zak voedingsstoffen gehad dus het zou maar erg zijn moest het een klein plantje gebleven zijn :d
                            ik ben gewoon bang om iets fout te doen en dat alles naar de zak zou zijn.

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: eerste plantje

                              Dat zit er ook wel in, dat je weleens iets fout doet, als je het moeilijk vind om wat tijd te steken in kennis vergaren.
                              Er staan honderden kweekverslagen op JD waar van begin tot eind verteld wordt wat de kweker doet.
                              Je kunt dan wachten tot je een probleem ziet en dan hard om hulp gaan roepen, da's een mogelijkheid..
                              Maar met wat kennis had je het misschien kunnen voorkomen

                              Ik zie trouwens niet meteen duidelijk rot op die foto.
                              Hier op de afdeling "ziekten" kun je voorbeelden genoeg vinden.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...