Zie ik het nu verkeerd of is dit bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hx2
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2013
    • 34

    #1

    Zie ik het nu verkeerd of is dit bloei?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Heb dit jaar voor het eerst zelf stekjes gemaakt van een plant, dit was een plant (BubbleGum) die twee weken binnen heeft gestaan op 18/6 en eind april naar buiten is gegaan in de volle grond.

    Deze dus :
    IMG_20141001_165608.jpg

    Daar heb ik 5 a 6 weken geleden stekjes van gemaakt.

    Deze staan nu reeds 3 weken binnen (2 weken 18/6, en inmiddels 1 week op 12-12).

    Alleen blijven ze wat klein en zien ze er uit of ze al in bloei gaan ? Of is het gewoon te vroeg en heb ik nog slaap vision ?

    IMG_20141005_074803.jpgIMG_20141005_074809.jpgIMG_20141005_074819.jpgIMG_20141005_074815.jpg

    Ik ben nog een noob dus ik kan er volkomen naast zitten.

    Weten jullie het ?

    Greetz Hx2
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Zie ik het nu verkeerd of is dit bloei?

    Dat is beginnende bloei inderdaad.
    Wat dacht je dat het anders zou kunnen zijn ? Nestje witte wormpjes ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...