ben ik goed bezig of niet??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • snjok
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2014
    • 5

    #1

    ben ik goed bezig of niet??

    Korting op 420shop
    ik heb deze plantje al meer dan 5 maanden maar laatste tijd ziet hij er heel slecht uit!?
    kan ik hier nog iets van roken of is deze plant naar de klote?? kan iemand mij meer info geven van wat ik verder nog kan doen!! alvast bedankt!!foto 1 (3).JPGfoto 2 (2).JPGfoto 3.JPGfoto 4.JPGfoto 5.JPG
  • weibei
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 302

    #2
    Re: ben ik goed bezig of niet??

    Krijgt ze genoeg licht?
    En zitten er gaten in die curverdoos?

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: ben ik goed bezig of niet??

      Laat hem nog maar lekker maandje of 2 staan
      God was never on your side..

      Comment

      • snjok
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Oct 2014
        • 5

        #4
        Re: ben ik goed bezig of niet??

        ja ze zit buiten volop in de zon! als die tenminste schijnt! als ik deze nog een maand of 2 laat zal die nog goed komen? want als je goed kijkt op de foto zie je dat mijn blare verkleuren is dit normaal? hopelijk komt er nog iets van, ik had de raad gekregen om deze weg te gooien!! dus niet weggooien?? alvast bedankt!

        Comment

        • weibei
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 302

          #5
          Re: ben ik goed bezig of niet??

          Goh weggooien is zo dramatisch!
          Hou ze dan gewoon als gezelschap
          Misschien wel lichtjes ondersteunen zodat de takken niet afbreken bij felle wind. De beste oplossing is om ze zo aan te binden dat er nog beweging mogelijk is, maar dat sterke windstoten geen schade aanrichten. Ik maak ringetjes van plantdraad van ongeveer 8cm diameter.

          Comment

          • LittleDwarf
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 1681

            #6
            Re: ben ik goed bezig of niet??

            Deze schreeuwt om in bloei te gaan ... de bladeren van de hoofdtop zien er nog te geel uit.
            Buitenkweek niet echt mijn ding dus beter om nog aan iemand anders te vragen of te luisteren of zelf opzoeken ..

            Greetz LittleDwarf

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #7
              Re: ben ik goed bezig of niet??

              Voeding ??
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: ben ik goed bezig of niet??

                Die bloeit al, en zal nog wel een weekje of 5-6 moeten.
                Inderdaad, heb je die de afgelopen 4 maanden wel netjes om de 1-2-3 dagen voeding gegeven ?
                Als je er helemaal niks aan wil doen had je ze beter in de volle grond kunnen zetten, in potten moet je meestal voeden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Blazeit420
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2014
                  • 199

                  #9
                  Re: ben ik goed bezig of niet??

                  Krijgt die S nachts misschien licht dat hij onder een lantaarn paal ofzo staat want dan gaat die niet in de bloei zover ik weet (correct me if I am wrong)

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: ben ik goed bezig of niet??

                    Kijk goed naar foto 4, ze bloeit al een tijdje. blind.gif
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...