Beginnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mokumstrots
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2014
    • 2

    #1

    Kweektip: Beginnen

    Korting op 420shop
    Goedenavond allen !

    dit is de eerste keer dat ik ga kweken en heb er verder geen ervaring mee.
    heb het e.e.a gelezen hier maar toch paar vragen

    ik heb me zaadjes laten ontkiemen tussen keukenpapier
    de zaadjes hebben nu kleine worteltjes.
    Kan ik ze dan beter op van die geperste blokjes aarde leggen image.jpg

    of kan ik ze beter in de aarde doen ( canna terra) en dan in een kweek kastje image.jpg

    verder kweek ik ze gewoon binnen . En wil ze later op balkon zetten , t zijn autoflower zaadjes
  • Gps
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 1988

    #2
    Re: Beginnen

    Op het balkon zetten? Hier in Nederland? Dat ben je denk ik een maand of 5 te laat.
    Lets not criticize but legalize

    Comment

    • Mokumstrots
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Oct 2014
      • 2

      #3
      Re: Beginnen

      Ik kan ze ook binnen laten staan ook geen punt maar ging me meer om het begin

      Comment

      • grinderke
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 974

        #4
        Re: Beginnen

        Je hebt toch iets van lampen

        Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Beginnen

          Rustig blijven lezen..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Kwasimodo
            Grower
            Nieuw Lid
            • Jul 2014
            • 688

            #6
            Re: Beginnen

            Het topic heet: Beginnen

            Maar je zou je eerst beter hebben kunnen bezinnen alvorens te beginnen.

            Je kunt nu twee dingen doen: de hele exercitie afblazen of als de donder een klein hokje maken, wat spaarlampen, een kleine afzuiger en een koolstoffilter kopen.
            Last edited by Kwasimodo; 15 October 2014, 10:22.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment

            • grinderke
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2014
              • 974

              #7
              Re: Beginnen

              Al ze al ontkiemd zijn en je hebt nog niets van lampen of hok
              Dan heb je vrees ik dat je wel een groot probleem hebt
              Zoals kwasimodo zegt heeel snel iets bouwen want anders strekken ze tot sprieten waar je niets meer mee bent.
              Wel altijd denken als je wat maakt is dit geen miskoop want met haast koop je snel iets veel te duur of onbruikbaar

              Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

              Comment

              Bezig...