Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verschil?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verschil?

    Korting op 420shop
    hallo

    ik heb buiten in de volle grond een blue mystic staan. deze is bijna klaar voor de oogst denk ik en heb van een vriend gehoord dat als je 2 weken voor de oogst de stam split, je er voordelen uit haalt.
    is dit zo en wat is er verschil ?

    zie foto...

    #2
    Re: verschil?

    Nogmaals, lezen en blijven lezen.
    Dit onderwerp is al uitvoerig aan de orde geweest.
    Terzijde: dit forum heeft een zoekfunctie.
    Als je daar "klieven" op intoetst dan zie je alle informatie, waarnaar je vraagt.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: verschil?

      danku voor de tip (lezen) als ik nu geen dyslexie had ging dat allemaal simpel maar om teksten van pagina's vol te lezen is niets voor mij. daarom dat ik de vraag hier stel en hoop ook zo antwoorden te krijgen op mijn vragen
      nogmaals bedankt

      Comment


        #4
        Re: verschil?

        Ik vermoed dat er dan wat meer thc komt in de laatste dagen

        Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: verschil?

          Oorspronkelijk geplaatst door soerske View Post
          danku voor de tip (lezen) als ik nu geen dyslexie had ging dat allemaal simpel maar om teksten van pagina's vol te lezen is niets voor mij. daarom dat ik de vraag hier stel en hoop ook zo antwoorden te krijgen op mijn vragen
          nogmaals bedankt
          Volgens mij valt het best mee met je dyslexie.
          Je weet keurig wanneer je d of dt moet gebruiken.
          Af en toe zet je zelfs een komma tussen twee persoonsvormen.
          Er zijn maar een paar mensen op dit forum die deze spelregel kennen.
          Meer dan 90 % van de forumleden kan een puntje zuigen aan je grammaticale vaardigheden, zowel qua spelling als zinsopbouw.
          Dat je een zin niet aanvangt met een hoofdletter is mijns inziens een vorm van gemakzucht die verder niks met dyslexie te maken heeft.
          Vergelijk het maar met afkortingen: de enige afkortingen in een brief die aanvaardbaar zijn, zijn jl. (jongstleden), CV (curriculum vitea) en d.d. (de dato).
          Maar velen gebruiken te pas en te onpas afkortingen, omdat dit nu eenmaal makkelijk is en wellicht voortvloeit uit "whats appen".
          Sommigen gaan zelfs zo ver dat ze wtf (what the fuck) neerpennen om hun woorden kracht bij te zetten, zonder te beseffen dat dit geen enkele toegevoegde waarde heeft.
          Last edited by Kwasimodo; 22 October 2014, 07:19.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment


            #6
            Re: verschil?

            WTF...Kwasimodo vergeet je niet dat we inmiddels in 2014 leven
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

              Comment


                #8
                Re: verschil?

                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                WTF...Kwasimodo vergeet je niet dat we inmiddels in 2014 leven
                Als je "wtf" of "btw" weglaat, is de zin dan ineens onleesbaar?

                @Bohica: een ieder mag zijn mening hebben over afkortingen: Mevr. en Dhr. zal ik nooit gebruiken.
                Ik type netjes "mevrouw" of "de heer".

                Net zoals ik alle getallen tot en met twintig in letters weergeef en pas boven de twintig in cijfers.

                De afkorting HMS is inderdaad correct omdat die onderdeel is van een "eigennaam", zoals bijvoorbeeld "HMS de Walrus".
                Afkortingen afgeleid van eigennamen zijn toegestaan, zoals AVRO, NPO of VVD.
                Last edited by Kwasimodo; 22 October 2014, 07:28.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment


                  #9
                  Re: verschil?

                  Ik vind het ook wel meevallen. Je hebt een beperkte vorm waarschijnlijk, alleen last met lezen ?
                  Ik heb geen enkele moeite je text te volgen, dat is inderdaad wel eens anders hier op het forum.

                  Dus als ik hier een hele pagina vol reageer kun je het ook niet meer volgen ?
                  Mjah, da's jammer, ik ben nogal van de lange verhalen, want als ik advies geef wil ik eigenlijk zeker zijn, als ze mijn advies volgen, dat ze het doen zoals ik bedoel.
                  Anders krijg je als raadgever toch de schuld, als het verkeerd gaat heh, en dat heb ik liever niet.
                  Ik krijg heel soms, stiekem, wel eens het idee dat dyslexie ook gebruikt wordt als excuus voor slechte taalbeheersing, meestal veroorzaakt door een gebrek aan voldoende opleiding.
                  Da's jammer, want mensen die er echt last van hebben worden zo weleens onterecht bejegend.
                  Jaren geleden had opeens ieder kind ADHD, dat was ook zo'n mode-aandoening. Bij Dyslexie zie ik dat ook.

                  Klieven/splijten brengt iets voordeel volgens de voorstanders.
                  Of ze dat met een roze bril bekijken laat ik in het midden.
                  Ik heb het ook weleens geprobeerd, dat splijten, maar ik zag geen opzienbarend verschil in trichomen/rijping.
                  Ik raad het voor buitenplanten ook af, omdat je de deur wagenwijd open zet voor schimmels.
                  In twee weken kun je een mooie botrytis oplopen. Niet jij, maar je plant dus.
                  Als je een plant klieft/splijt zou je 'm voor het mooi wel 10-14 dagen zo moeten laten staan.
                  Dat levert in een gecontroleerde binnenomgeving meestal minder risico's op dan buiten.

                  nb. Jammer dat je in de topic titel niet hebt gezegd waar het over gaat.
                  Dan was het makkelijker te vinden geweest als bijvoorbeeld iemand die wat moeite heeft met lezen eens op zoek gaat naar hulp in verband met klieven/splijten.
                  Last edited by QnQ; 22 October 2014, 07:51.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X