Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help me spint op mijn toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help me spint op mijn toppen

    Korting op 420shop
    Hallo mijn onderwerp zegt het al ik heb spitn op mijn toppen
    Hoe haal ik dit weg want ik kan bijna oogsten
    er zit eern soort witte spinne web met allemaal kleine orange beestje rond een paar toppen
    ik heb het geprobeer met water en hand doekjes maar dat heeft heel weinig effect
    Last edited by Jaytje; 24 October 2014, 16:29.

    #2
    Re: Help me spint op mijn toppen

    Heb je een foto van je toppen? Meestal is er op zo'n laat tijdstip niet veel meer aan te doen dan handmatig de webben weghalen.

    Comment


      #3
      Re: Help me spint op mijn toppen

      Stofzuiger op stand zacht zetten en zuig ze weg
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Help me spint op mijn toppen

        Dat word wel een dagtaak dan

        Persoonlijk zou ik het zelf niet graag meer roken

        Comment


          #5
          Re: Help me spint op mijn toppen

          Als je al webben op de toppen hebt heb je reeds een epidemie en een probleem.

          Stofzuigen kan en verder zijn er nog talloze trucks en middeltjes allen reeds uitvoerig beschreven op het forum.

          https://www.google.nl/search?q=spint...ial&channel=sb

          Comment


            #6
            Re: Help me spint op mijn toppen

            zelf heb ik het toen zo gedaan --> spint.jpeg Ze rennen vanzelf naar boven..
            Dit gaat heel snel.. een half uur nadat ik die takken erin had gezet zat het al helemaal vol .. daarna 3 keer per dag die takken ff stofzuigen.
            De rest van je planten ook ff goed stofzuigen met een gaasje over die stofzuigmond..

            succes !
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              #7
              Re: Help me spint op mijn toppen

              Je zou roofwantsen kunnen proberen, of het echt een meerwaarde is ?? Men heeft het ook wel eens over knoflook... Ik kan me niet voorstellen dat knoflook zal helpen, en nog maar over de smaak te zwijgen als deze de wiet bereikt. Ik ben in dat soort gevallen gewoon een chicken, en zou zelf eerder hebben ingegrepen. Wel een mooi leer moment, al zal je er nu niet veel aan hebben...

              Suc6!

              Comment


                #8
                Re: Help me spint op mijn toppen

                roofwantsen zijn alleen effectief als je nog minimaal een week of 3-4 te gaan hebt, die zijn anders niet snel genoeg verspreid.
                Knoflook is meer preventief, ze gaan er ook wel dood aan bij direct contact door het blauwzuur wat je dan uit de knoflook haalt en spuit mja gaat je wiet ook niet lekkerder van smaken.

                Ik zou het in dit geval schoonhouden door stofzuiger, let ook op dat ze uit de stofzuiger kunnen kruipen
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

                Comment

                Bezig...
                X