Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

al een hoop gelezen en gedaan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    al een hoop gelezen en gedaan.

    Korting op 420shop
    Hoi ik ben een beginnend kweker en heb een kast b:100 d90 h140 maten binnen zijde kast dubbele wanden met 5cm platen van pure
    Verder 2lampen 100 sont Pia en twee150 sont Pia 2fans 12v 1:24v kan iemand mij tip geven of idee

    #2
    Re: al een hoop gelezen en gedaan.

    wat wil je nou precies weten? want ik zie niet echt een vraag?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #3
      Re: al een hoop gelezen en gedaan.

      Oh sorry man het ging allemaal niet helemaal van harte
      Nou ik zou evt graag tips hebben over indeling en wat ik qua fans zou moeten veranderen?
      Voor binnen in heb ik mylar! En aangezien het voor het eerst is zou ik graag wat van d ervaren mensen leren

      Comment


        #4
        Re: al een hoop gelezen en gedaan.

        ah ok, ik kan je niets vertellen over de indeling van een kast of tent want ik heb alleen maar buiten gekweekt tot nu toe... maar ik weet zeker dat als je echt veel verslagen over binnenkweek had gelezen dat je wel wat had kunnen vinden.. dus ik zou zeggen ga nog eens goed kijken in andere kweekverslagen waar de fans zitten, ik kan je hier helaas niet mee helpen.

        Succes ermee!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #5
          Re: al een hoop gelezen en gedaan.

          GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. Voor vragen over cannabis zie de overige boards:

          Ben je nieuw op het forum? Kijk hier voor alle Beginners vragen. Voor dringende vragen zie de Cannabis Helpdesk (bladproblemen, ziektes en beestjes).
          Voor specifieke vragen zie de boards: Binnenwiet kweken en Buitenwiet kweken

          Voor algemene discussies over cannabis, zie de Cannabis chatbox .

          De Live Chatbox is pas zichtbaar als je aan enkele voorwaarden voldoet.
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: al een hoop gelezen en gedaan.

            Comment


              #7
              Re: al een hoop gelezen en gedaan.

              Verplaatst.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: al een hoop gelezen en gedaan.

                Je hebt 2 lampen van 100W Son T ? En twee lampen 150W Son T ? Bestaan die dan ?
                Of begrijp ik je raadseltje niet ?

                Als je alle linkjes van Bella hebt bekeken, dan heb ik er hier nog eentje voor je: Wat heb je nodig.

                Succes !
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: al een hoop gelezen en gedaan.

                  Ja die bestaan idd 100watt en d 150 watt d vsa heb ik ervoor mylar voor d binnenkant en een thermostaat kachel en isolatie
                  Nu heb ik ook een air cleansystem en wil die moter gebruiken voor d afzuiging nu was mijn vraag kan dat en zou graag tips willen qua indeling ben echt een leek op dat gebied al blow ik al 20 jaar

                  Comment

                  Bezig...
                  X