Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angeloo
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 98

    #31
    Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

    Zolang staan ze nog niet. Ik weet dr heus wel iets van :p. Ik laat ze paar weken staan kijken hoe ze t doen. Doe nog wel foto update binnenkort
    A.Bundy

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #32
      Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

      Weken?
      Ik zou ze zo snel mogelijk overpotten echt morgen ofzo
      Anders word het zoals psychedelic zegt

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #33
        Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

        Hoe ga je ze verpotten met een paar weken? Gewoon uit de grond trekken dan of zie je dit anders?

        Comment

        • angeloo
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 98

          #34
          Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

          Wat denk je nou zelf? Hahhaha ik heb 2 jaar wiet gekweekt vriend. Deze zaadjes heb ik toevallig gekregen om te kijken wat t word. Word t niks i don't care? Volgend jaar in de lente dan is de tijd
          A.Bundy

          Comment

          • psychedelic1988
            Retired
            • Oct 2012
            • 2796

            #35
            Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

            Als je al 2 jaar kweekt zijn het allemaal wel hele domme vragen sorry dat ik het zeg maar waar je mee bezig bent lijkt er niet op dat je al 2 jaar kweekt. Zodra ze in 1 pot gegroeid zijn kun je ze niet zonder schade of stress overpotten na het groeien

            Mja ik wens je verder veel suc6 ik ga me tijd wel verspillen bij iemand die wat met de info wil doen

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #36
              Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

              Succes ermee !

              Comment

              • angeloo
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2009
                • 98

                #37
                Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                Misschien ben ik wat bot geweest met antwoorden maar de antwoorden die jullie gaven waren heel sarcastisch alsof ik een achterlijke ben. In iedergeval mn excuus maar zie hier dat het wel gelukt is
                A.Bundy

                Comment

                • angeloo
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 98

                  #38
                  Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                  Heb er 3 in 1 grote pot gedaan kijken wat dat gaat doen. De rest zien er volgens mij goed uit?
                  Attached Files
                  A.Bundy

                  Comment

                  • Iemand uit de buurt
                    T.H.C. Master
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2012
                    • 545

                    #39
                    Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                    Eigenwijs kun je zijn, maar de tips zijn niet verkeerd bedoeld lijkt me? Je weet dat de wortels gaan groeien, vooral met 3 in 1 pot gaat het een aardige kluit worden. De kans dat je hiermee je plant beschadigd, dat is gewoon reel. Daarbij komend, waarom zou men elke plant een eigen pot geven als niet zou hoeven..? Wortels hebben ruimte nodig om zich te ontwikkelen, dat word in de pot met 3 dames zeker belemmerd.

                    Enfin, je zult het met een reden op jou manier doen. Welk licht gebruik je voor je groei fase? Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee, vooral laatste foto, dat ze wat aan strekken zijn..?

                    Comment

                    • WeedFan
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 848

                      #40
                      Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                      Dat idee had ik ook ja.

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #41
                        Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                        Als het onder de bodem snor zit(mooi en gezond doorwortelt),des temeer dat nadien afstraalt in de bloeiperiode,neem het aan van mij,één van de eerste wijze lessen die ik had geleerd over het abc van zelf je eigen wiet kweken

                        Cheers!

                        Comment

                        • WeedFan
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2014
                          • 848

                          #42
                          Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                          Yes, Net zoals bij een hoge wolkenkrabber; de fundering is de basis van een sterke en stabiele wolkenkrabber.

                          Comment

                          • D3VI8
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Sep 2014
                            • 38

                            #43
                            Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                            stress in de prille fase is het gevaarlijkst, je plantje komt er nooit meer helemaal boven op..
                            dan mag je wel al twee hele jaren kweken maar nog veel te leren heb je

                            Comment

                            • Iemand uit de buurt
                              T.H.C. Master
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2012
                              • 545

                              #44
                              Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                              Iemand die is uitgeleerd is uitgeblust.

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #45
                                Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                                Enige probleem dat ik zie is dat ze achter het glas staan. Dat werkt zeker niet nu.
                                Met z''n drieën in een pot kan best, al zul je de hele familie dan ook in één keer moeten overpotten naar een (echte) grote pot later, als je deze kweek door zet.
                                Niet uit elkaar halen dus, want dat gaat meer problemen geven dan dat je ze gezellig bij elkaar laat staan.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...