Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hps400 aansluiten op bulb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: hps400 aansluiten op bulb

    Korting op 420shop
    IMAG1535.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Is oud type ,pas 2 keer gedraaid,thanx alvast

    #2
    Re: hps400 aansluiten op bulb

    In het stopcontact zou ik zeggen? Of is die niet aangesloten? Kan het slecht zien allemaal. De lamp moet iig ergens daar in die kroonsteentjes.

    Denk dat leeftijd weinig te maken heeft met het krijgen van kut opmerkingen.

    Comment


      #3
      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      IMAG1535.jpg
      Attached Files

      Comment


        #4
        hps400 aansluiten op bulb

        Zo te zien zit dat stopcontact er gewoon op aan gesloten. Dus ik zou zeggen stekker aan de kabel van je lamp en in het stopcontact.

        Of ram dat stopcontact er af en sluit de kabel van de lamp het zelfde aan zoals het stopcontact nu zit aangesloten.

        Hij ziet er trouwens wel bescheten uit, hoe oud is die wel niet?

        Comment


          #5
          Re: hps400 aansluiten op bulb

          Minstens 11jaar oud,ik heb ook al stekker aan lamp gezet maar gebeurde nix,in stopkontakt,dus bedankt voor meedenkenals ik m eraf haal blijft toch zelfde,hoor wel weer van je

          Comment


            #6
            Re: hps400 aansluiten op bulb

            Tja ff testen zonder stopcontact. Doet die helemaal niks als je hem aan zet? Hij zit zo te zien verder wel goed aangesloten, hij zou ook, met zn 11 jaar, gewoon kapot kunnen zijn.

            Ik zou heel dat ding gewoon weg flikkeren en een nieuwe kopen.

            Comment


              #7
              Re: hps400 aansluiten op bulb

              Dit is echt te louche aangesloten om nog te gebruiken. Was mss ooit iemand die dacht van 2 lampen op 1 vsa aan te sluiten via dat stopcontact? Weggooien, nieuwe vsa kopen en daar steet netjes op welke twee draden naar de lamp gaan en welke twee naar de stekker. Kost je 40-50 euro nieuw.

              Elektriciteit is iets serieus gevaarlijk als je niet weet wat je aan het doen bent. Van zo'n foto's gaat het haar recht staan op mijn armen. Niet mee experimenteren en de vuilbak in, brandgevaar lijkt mij groot.

              Comment


                #8
                Re: hps400 aansluiten op bulb

                Dat ga ik maar doen ,weggooien dus
                Last edited by fransos; 16 November 2014, 02:01. Reden: toevoeging vraag

                Comment


                  #9
                  Re: hps400 aansluiten op bulb

                  aan de foto te zien was ik er niet eens aan durven komen
                  werk met betrouwbare materialen anders word je straks je huis uit geknuppeld wegens veroorzaken van brand

                  als je 'n ledpaneel zoekt, zoek er dan op de juiste plaatsen naar of verwacht jij dat iedereen op dit forum jouw berichten leest!!!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: hps400 aansluiten op bulb

                    Je moet aan bepaalde voorwaarden voldoen om daar gebruik van te maken, die voorwaarden kun je vinden F.A.Q. helpdesk.
                    Buiten de Marktplaats is het niet toegestaan.

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12

                        Comment

                        Bezig...
                        X