ventilatie wiet hok

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugweed
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 2

    #1

    ventilatie wiet hok

    Korting op 420shop
    Hoe en welk ventilatie kan ik het beste voor deze hok gebruiken zie foto's
    het is me eerste hok heb er geprobeerd wat van te maken
    ik heb zelf al een kleine ventilator gekocht Honeywell ht900
    nu nog de verse lucht en afzuiging hoe en welke kan ik voor dit hok gebruiken
    het liefs niet al te duur want ben nog een beginner met binnen kweek

    het hok is 1.30 bij 1.30 en op dit moment ook 1.30 hoog (kan hoger gemaakt worden)
    hij staat Knie hoogte van de grond

    Tips of ideeën om het hok te verbeteren zijn altijd welkom!

    20141115_163945.jpg20141115_164654.jpg20141116_200551.jpg20141116_202527.jpg20141114_144627-1.jpg
    Last edited by thugweed; 16 November 2014, 21:13.
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: ventilatie wiet hok

    Wat heb je een rare 'handtekening ' ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Re: ventilatie wiet hok

      Das zo eentje die automatisch een streepje trekt door uw nickname.

      Comment

      • thugweed
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Mar 2014
        • 2

        #4
        Re: ventilatie wiet hok

        ik weet het ik zie het nu ook pas zal wel een tijd geleden hebben gedaan maar krijg het niet meer weg.

        heb het al gevonden en is opgelost

        Comment

        • WeedFan
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2014
          • 848

          #5
          Re: ventilatie wiet hok

          Gewoon een kleine afzuiging met koolstoffilter. 300 m3 is meer dan voldoende. 200 ook maar ik weet niet of ze die hebben zo klein.

          Comment

          • Iemand uit de buurt
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 545

            #6
            Re: ventilatie wiet hok

            @ weedfan: https://desjop.nl/index.php?action=a...000070&lang=nl ( zeker en wel kleiner zelfs, denk aan micro kwekers )


            130x130x130 met welke lamp wil je dit beschijnen ? Daarbij hebben de meeste niet zo maar een tent, als zelf bouwen goedkoper was. Waarom geen tent gehaald ?

            Comment

            • WeedFan
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2014
              • 848

              #7
              Re: ventilatie wiet hok

              Ik heb eerlijk gezegd een tent gehaald omdat alles erbij zat. Lekker makkelijk. Ik had nog geen verstand van wat ik precies nodig had. Dus betaalde ik liever 60 euro meer.

              Comment

              • Iemand uit de buurt
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 545

                #8
                Re: ventilatie wiet hok

                Zelf bouwen is leuk om te doen, maar wat je zegt: je hebt wel wat kennis nodig. Ik deel je mening niet dat een tent duurder is, natuurlijk ligt het er aan wat je er bij wilt/besteld. Vanuit gaand dat je een set aanschaft van een 600watt is met de standaard spullen 400 euro. ( 120x120x185 dr120 SJ ) wil je een andere lamp, bromloos kweken, softbox... reken dan snel op 600 voor een tent ( standaard + softbox, silent fan controller, sono slangen +klemmen )

                Wat ben je kwijt als je alles los koopt...? Ik denk dat de kosten van zelf bouw wat hoger zijn, ook afhankelijk waar je het besteld/haalt. Zo kan ik me voorstellen als je alles in 1x haalt, je ook een leuke korting kan krijgen. Echter vraag ik me af of een zelf bouwer alles in 1 x haalt, ook gelet op het feit dat hij/zij het zo goedkoop mogelijk wilt houden.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: ventilatie wiet hok

                  Zou ook even naar je lampen kijken, want die showlamp die je daar hebt liggen is alvast niet geschikt denk ik.
                  Die bouwlamp doet ook niks.

                  Nieuw met kweken ? DIT heb je nodig ! <klik
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • akamg
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Mar 2012
                    • 34

                    #10
                    Re: ventilatie wiet hok

                    deze moet je hebben buisventilator

                    Comment

                    Bezig...