Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In de knoop met drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: In de knoop met drogen

    Korting op 420shop
    Beste growers,

    Ik heb een probleem met het drogen van mijn oogst. Het is namelijk zo dat ik een oogst Critical en Kush heb, deze drogen al minimaal 4 weken, sommige zelfs 6 weken, doordat ik ze op verschillende momenten heb geoogst.

    Nu is het probleem dat ik sinds vorige week een nieuwe oogst Amnesia heb hangen in dezelfde ruimte, hierdoor worden de Critical en Kush weer een beetje vochtig. Niet zeiknat, maar duidelijk minder droog dan de toppen die ik heb opgeslagen voordat de Amnesia in het hok hing.

    Ik heb maar een enkele droogruimte, verder heb ik mijn huis waar ik de rekjes met buds zou kunnen zetten, maar in verband met de vochtige lucht van buiten vind ik dit ook riskant.

    Wat zal ik nu doen, alle toppen die enigszins droog zijn in een weckpot doen die ik open laat staan of in mijn huis zetten totdat ze droog genoeg zijn (ze hebben nu al 4-6 weken gedroogd, dus misschien kan ik ze nu sneller laten drogen) of op rekjes zetten in huis tot ze droog genoeg zijn? Ik heb namelijk geen zin in toppen die droog genoeg zonder schimmel waren, waar nu schimmel inzit dankzij de Amnesia die erbij hangt.

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Met vriendelijke groet,

    David2202.

    #2
    Re: In de knoop met drogen

    eens dat de takken van de toppen juist geen knak zeggen steek ik ze in weckpotten en dat is meestal na 10dagen ong.
    dus denk wel dat de uwe droog genoeg zullen zijn voor in weckpotten.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X