Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd bij een korte cyclus draaien met verschillende soortjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Advies gevraagd bij een korte cyclus draaien met verschillende soortjes

    Er schijnt schoon gas te krijgen te zijn zal het merk opzoeken en hier plaatsen.

    Comment


      #17
      Re: Advies gevraagd bij een korte cyclus draaien met verschillende soortjes

      Planten gaan sowieso pas bloeien na zo'n 4 weken. Als ze 1 week groei krijgen doen ze die andere drie wel uit op 12/12. Win je niet veel tijd mee. Dan zou ik ze direct op 12/12 zetten.

      Comment


        #18
        Re: Advies gevraagd bij een korte cyclus draaien met verschillende soortjes

        http://www.newportbutane.com/main.sc 99,99% geraffineerd zal ook wel hier te krijgen zijn.
        Je kunt een verzoek indienen voor verkooppunten.

        Comment


          #19
          Re: Advies gevraagd bij een korte cyclus draaien met verschillende soortjes

          Ok, dan gaan ze maar meteen op 12/12 denk ik.
          Ik heb ze vandaag te ontkiemen gelegd, ik denk dat ik hier wel een kweekverslagje ga beginnen. Dat lijkt me wel heel leerzaam.

          @MWay:
          Bedankt voor de moeite, ik sla het even op.
          Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

          Comment


            #20
            Re: Advies gevraagd bij een korte cyclus draaien met verschillende soortjes

            Als je ze direct op 12/12 zet gaan ze waarschijnlijk strekken, daarom eerst een paar dagen veel licht (bijv. 20/4)
            Mgoed, we gaan het zien eh...
            3fb478eebe01d9ad82690d1023c1fb75.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: Advies gevraagd bij een korte cyclus draaien met verschillende soortjes

              Ja, ik wil globaal het plan aanhouden wat jij hierboven in je eerdere post al beschreef QnQ, al denk ik dat ik de autoflower toch meeneem en die dan eerst toch voor 20/4 en/of 18/6 onder de TL zet. Totdat ze bloeiverschjjnselen vertoont, dan kan ze onder de grote lamp samen met de rest. Het is niet de ideale situatie, maar ik denk dat ik het zo aan ga pakken. Maar goed, eerst maar eens zien of ze allemaal netjes ontkiemen.
              Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

              Comment

              Bezig...
              X