Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Best practises wiet kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Best practises wiet kweken

    Korting op 420shop
    Hallo JD.nl,

    Ik vroeg me af wat de best practises zijn om thuis met zo min mogelijk overlast een wietje te kweken. Het gaat om max. 5 planten. ik heb ongeveer 2m2 beschikbaar op zolder of 1.5m2 in de kelder van een rijtjeshuis.

    Dit is de eerste keer dat ik binnenwiet wil proberen. ik heb een tijdje buitenwiet gehad, tijdens de bloei rook deze erg sterk. kan ik hier wat aan doen? ik heb een heleboel verschillende apparatuur en methoden op het forum gezien. Nu weet ik niet zo goed wat het beste is om de overlast zo laag mogelijk te houden. de wiet hoeft niet als nummer 1 uit de verf komen.

    Waar moet ik op letten op het gebied van
    stroom
    geur
    warmte
    vocht
    locatie

    #2
    Re: Best practises wiet kweken

    De beste practise is je bek dichthouden over je wietkweek, zelfs tegen iemand die je voor 100 % vertrouwd.

    En verder: kijk eens op diverse sites, waar kant en klare tenten te koop staan.
    Greensell, 123tuintechniek en PUK-support verkopen die tenten.

    Verder kun je ook opteren voor G-tools: dat zijn nette complete kasten, waar je goed mee uit de voeten kan.
    Growcenter Noord verkoopt die dacht ik of anders is Google your friend.

    De G-kit 400 is een kastje, waarin je kunt ontkiemen, stekken laten wortelen, moederplanten in houden en planten laten afbloeien.

    Dus alles wat je nodig hebt, zit ingebouwd in een nette kast: wat wil je nog meer.

    Het ligt er aan hoe dik je portemonnee is en wat je er in wil investeren: ergens tussen de € 500 en € 1750 koop je een goede en veilige kweektent of kweekkast.

    Voor alle zekerheid kun je ook nog zo'n € 100 extra uittrekken voor een automatische mabo brandblusser: die worden niet standaard bijgeleverd.

    Die 600 of 1000 watt per uur aan stroomverbruik zal geen alarmlichten doen oplaaien bij je stroomprovider.

    Als het enigszins kan, ga dan niet rommelen in de marge met spaarlampen: dan kun je beter dat geld in de collectebus van het Leger des Heils stoppen, want die doen er nog wat nuttigs mee.
    Last edited by Kwasimodo; 2 December 2014, 12:32.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment

    Bezig...
    X