Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat vragen van en noob :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: wat vragen van en noob :)

    Korting op 420shop
    hallo iedereen! ben en noob helaas maar iedereen moet ergens beginnen wordt er gezegt

    ik heb en setje nu vroeg ik me af aangezien ik de aarding van me vsa naar me davin 12 kan aansluiten dat is leuk maar ik heb ook en ingang voor aarding in me lampkap kan ik die dan samen in de vsa pluggen aangezien de lamp ook aan de vsa zit ?

    en nog en vraagje ik zie dat de meeste mensen soort van voor groeien onder tl lampen maar die heb ik nie bij me setje zitten kan ik ze wel nadat ze uit het zaadje zijn gekomen onder en 250watt hps lamp zetten ?

    #2
    Re: wat vragen van en noob

    Yep, de aarde van de lampenkap kun je op hetzelfde schroefje vastzetten op de VSA.
    Zaailingen kunnen prima onder een HPS lampje groeien.
    Soms wordt TL gebruikt omdat het wat zuiniger is, dat scheelt toch al gauw een paar euro aan stroom.
    Gooi een zaadje in een pot grond, zet die pot onder de HPS, hang de HPS op 30cm van de potten en wacht tot ze gaan groeien.

    Check.
    Last edited by QnQ; 6 December 2014, 08:00.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: wat vragen van en noob

      top bedankt voor de info is precies wat ik nodig had! nog en paar dingetjes kwa stroom in huis en dan kan ik gaan beginnen wens me succes

      Comment


        #4
        Re: wat vragen van en noob

        succes! hehe

        Comment


          #5
          Re: wat vragen van en noob

          Ik zie mensen wel een 4x 75 watt gebruiken, aan Turbo TL. Leuk en werkt echt prima, echter bereken het eens na: 300watt.
          Ik zou dan toch echt een kwik lamp gaan, desnoods een 250watt.

          Comment


            #6
            Re: wat vragen van en noob

            HPS blijft gewoon Best.

            Comment

            Bezig...
            X