Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afzuiging

    Korting op 420shop
    Hallo
    Ik wil wat weten over de afzuiging die ik aan wil gaan schaffen. Ik heb een kweekruimte van 1,50x90x 2,30
    Het gedeedelte wat ik wil benutten voor de planten is 90x100 ik wil er 6 onder gaan plaatsen onder een 600w lamp.
    omdat ik de afzuiging zo stil mogelijk wil hebben twijffel ik aan een 1000 of 1500 kub softbox. ik dacht aan wat meer capaciteit kan geen kwaad of ga ik nu overdrijven met 1500 softbox

    groetjes
    Eddy

    #2
    Re: Afzuiging

    je hebt meer dan genoeg aan een 800m3 softbox deze zal je dan beter wel met een dimmer erbij kunnen halen want 800 is nog ruimschoots.
    Iets extra is niet erg maar 1500 is overkill haha plus dat die ook stukken meer geluid produceren dan een 800 m3 afzuigertje

    Comment


      #3
      Re: Afzuiging

      Besef wel dat 'zo stil mogelijk' nog steeds vrij hoorbaar kan zijn.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #4
        Re: Afzuiging

        Of je zorgt voor een Variac op je afzuiger
        of je haalt een silent fan controller

        Beiden zul je geen brom meer hebben in je afzuiging, 800m3 is echt meer dan zat.

        Comment


          #5
          Re: Afzuiging

          Bedankt voor jullie reakties ik heb mijn keuze gemaakt.

          Ik ga voor de volgende set:
          Nicotra 1000m3
          Can-light 800m3
          Uniteck trafo klimaatregelaar 1,5A

          De 1000m2 neem ik omdat ik van 250 naar 160 ga verlopen zowel in en uitlaat, dat geeft al wat capaciteit verlies en een 800m3 filter zal mischien wat verlies geven

          En doe de verbindingen met sonoconnect luchtslang

          Volgens de growshop is dit een hele stille en voldoende afzuiging voor mijn hokje.

          groetjes
          Eddy
          Last edited by Wijkagent; 13 December 2014, 21:28.

          Comment


            #6
            Re: Afzuiging

            Die trafo zorgt er inderdaad voor dat die irritante brom weg zal zijn, wat het stiller maakt.

            Comment

            Bezig...
            X