boosters gebruiken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dieseltj
    Advanced Grower
    • Dec 2014
    • 1020

    #16
    Re: boosters gebruiken

    ja en beter ook niet teveel verschillende soorten erin ofwel want nu zit ik met wel 5 soorten en ook amnezia maar die moet zowizo langer als de rest heb ik al gezien.
    dus mss beter volgende keer voor max 2a3 soortjes die even lang moeten bloeien ongvr.

    grtz

    Comment

    • Iemand uit de buurt
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Dec 2012
      • 545

      #17
      Re: boosters gebruiken

      Voeding heeft zeker invloed op de smaak, alleen je wilt de wiet zo puur mogelijk proeven. Echt spoelen gaat op potgrond niet, maar door de tekenen die je dame laat zien ( de herfst - geel blad ) stop je er gewoon mee. Zo laat je haar nog het blad gebruiken om nog te rijpen, de trichomen zullen dan vaak al wel overheersend amber zijn van kleur.

      Verschillenden soortjes is op zich lekker, denk alleen wel aan de bloei tijd. Stem dat beter af, en het kan prima.

      Comment

      • dieseltj
        Advanced Grower
        • Dec 2014
        • 1020

        #18
        Re: boosters gebruiken

        Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt
        Voeding heeft zeker invloed op de smaak, alleen je wilt de wiet zo puur mogelijk proeven. Echt spoelen gaat op potgrond niet, maar door de tekenen die je dame laat zien ( de herfst - geel blad ) stop je er gewoon mee. Zo laat je haar nog het blad gebruiken om nog te rijpen, de trichomen zullen dan vaak al wel overheersend amber zijn van kleur.

        Verschillenden soortjes is op zich lekker, denk alleen wel aan de bloei tijd. Stem dat beter af, en het kan prima.
        oke bedankt dus oogsten beter als er geel op de bladeren te zien is maar zit je dan niet meer naar het high effect of meer stonend want das ook weer een verschil heb ik gelezen hoe ver je ze laat gaan je haartjes en trichomes ofzoiets?

        Comment

        • Iemand uit de buurt
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Dec 2012
          • 545

          #19
          Re: boosters gebruiken

          Beste is een microscoopje... 80% Amber is wat de meeste proberen aan te houden/halen, maar smaken verschillen... High worden of stoned is een verschil, en dat kun je indd bereiken door op de trichomen te letten. Wil je meer high - > amber kleur milky. Wil je meer stoned worden dan wachten tot die 80% grens behaalt is. De haartjes moet je niet op letten, echt naar de trichomen kijken.

          Tevens kan geel blad ook wijzen op problemen als dit vroeger gebeurd dan de laatste 2-3 weken, al zal er altijd wel wat blad afsterven: dat is echt normaal. Maar een hele gele plant in de 4e week bloei, is toch iets niet helemaal ok :p


          Microscoop voorbeeld: https://desjop.nl/index.php?action=a...000221&lang=nl ( kosten bijna niets )

          Comment

          • dieseltj
            Advanced Grower
            • Dec 2014
            • 1020

            #20
            Re: boosters gebruiken

            Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt
            Beste is een microscoopje... 80% Amber is wat de meeste proberen aan te houden/halen, maar smaken verschillen... High worden of stoned is een verschil, en dat kun je indd bereiken door op de trichomen te letten. Wil je meer high - > amber kleur milky. Wil je meer stoned worden dan wachten tot die 80% grens behaalt is. De haartjes moet je niet op letten, echt naar de trichomen kijken.

            Tevens kan geel blad ook wijzen op problemen als dit vroeger gebeurd dan de laatste 2-3 weken, al zal er altijd wel wat blad afsterven: dat is echt normaal. Maar een hele gele plant in de 4e week bloei, is toch iets niet helemaal ok :p


            Microscoop voorbeeld: https://desjop.nl/index.php?action=a...000221&lang=nl ( kosten bijna niets )
            ja dit heb ik al en de trichomes zien er redelijk amber en melkachtig uit dus daarom dat ik dan dacht dat mijn bovenste deel al klaar was maar mijn onderste deel nog niet helemaal.. de hoofdtop word trouwens al vrij droog vanboven..

            Comment

            • Iemand uit de buurt
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Dec 2012
              • 545

              #21
              Re: boosters gebruiken

              Mogelijkheid om een foto te uploaden...?

              Comment

              • dieseltj
                Advanced Grower
                • Dec 2014
                • 1020

                #22
                Re: boosters gebruiken

                Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt
                Mogelijkheid om een foto te uploaden...?
                van de trichomes of wat? want van de plant staan er al wat op maar kzou niet weten hoe ik via die microscoop een foto kan nemen

                Comment

                • amazing
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 1699

                  #23
                  Re: boosters gebruiken

                  - kan je de microscoop niet net voor de camera houden ?
                  - of geen beeld dan ?

                  Comment

                  • dieseltj
                    Advanced Grower
                    • Dec 2014
                    • 1020

                    #24
                    Re: boosters gebruiken

                    Oorspronkelijk geplaatst door amazing
                    - kan je de microscoop niet net voor de camera houden ?
                    - of geen beeld dan ?
                    ik ga dit sewwens een proberen en dan zet ik er in de loop van de nammidag een foto op indien het lukt maar ik heb zo een microscoop van de dutch headshop http://www.dutch-headshop.com/nl/mic...gny-p-697.html is deze goed of niet zo?

                    Comment

                    • amazing
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2014
                      • 1699

                      #25
                      Re: boosters gebruiken

                      - geen idee maar denk het wel , zou zonde zijn voor growshop om slechte dingen te verkopen

                      Comment

                      • Iemand uit de buurt
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2012
                        • 545

                        #26
                        Re: boosters gebruiken

                        Die microscoopjes zijn lastig om voor een telefoon te plaatsen, en de camera van een telefoon heeft een te lage resolutie om het goed in beeld te brengen.

                        Die link die je deelde: die heb ik ook. Werkt prima, top er tegen aan beetje bij draaien en kijken maar.

                        Comment

                        • dieseltj
                          Advanced Grower
                          • Dec 2014
                          • 1020

                          #27
                          Re: boosters gebruiken

                          nog wat fotos in ander topic iindien intresse https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...and-wat-dit-is

                          Comment

                          • dieseltj
                            Advanced Grower
                            • Dec 2014
                            • 1020

                            #28
                            Re: boosters gebruiken

                            nog wat fotos in andere topic https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...968#post505968

                            Comment

                            • hasjboom
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 195

                              #29
                              Re: boosters gebruiken

                              hallo dieseltje,

                              ik wou je een PB sturen maar dit gaat niet.

                              bewust ervoor gekozen?

                              gr, hasj
                              Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                              Comment

                              • dieseltj
                                Advanced Grower
                                • Dec 2014
                                • 1020

                                #30
                                Re: boosters gebruiken

                                Oorspronkelijk geplaatst door hasjboom
                                hallo dieseltje,

                                ik wou je een PB sturen maar dit gaat niet.

                                bewust ervoor gekozen?


                                gr, hasj


                                aaah neen ik weet niet hoe je dat instelt ik zal eens zien

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj
                                aaah neen ik weet niet hoe je dat instelt ik zal eens zien
                                nu zou het inorde zijn???

                                Comment

                                Bezig...