Op hoeveel volt heb jij je Variac staan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #16
    Re: Op hoeveel volt heb jij je Variac staan?

    Lager is niet altijd beter hoor. Er is geen perfecte stand ofzo. Gewoon de stand waarop jouw temperatuur oké is.
    En zoals Witte zegt, beter die variac buiten je hok of tent laten staan

    Comment

    • Greyvol
      Amazing Grower
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 4720

      #17
      Re: Op hoeveel volt heb jij je Variac staan?

      Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
      Lager is niet altijd beter hoor. Er is geen perfecte stand ofzo. Gewoon de stand waarop jouw temperatuur oké is.
      En zoals Witte zegt, beter die variac buiten je hok of tent laten staan
      ga ik doen, thanx
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment

      • Greyvol
        Amazing Grower
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 4720

        #18
        Re: Op hoeveel volt heb jij je Variac staan?

        Variac staat nu buiten de ruimte en dat is me toch een partijtje handig
        Na wat vogelen is het voor nu 100 volt bij lampen uit en 150 bij lampen aan. Temperatuur is tussen de 20 en 28, lijkt prima zo
        lager draaien heeft verder geen voordelen.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment

        Bezig...