Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

    Korting op 420shop
    weet iemand waneer je nu ongeveer weet dat je u laatste 2 weken in gaat voor het oogsten voor aleen nog met water te spoelen.. zodat je een betere smaak krijgt en niet de voeding proeft

    grtzzz

    #2
    Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

    Nog veel lezen denk ik .
    Je wietplant heeft een bepaalde bloeitijd, dit is bij elke plant anders.
    Eerst gaat je vrouwelijke plant haar geslacht tonen, dit kan je zien aan de witte bloeihaartjes.
    Nu weet je dat je met een vrouwelijke plant te maken hebt.
    Eenmaal dit gebeurt is en de plant op 12/12 staan, of als je autoflowers hebt 18/6...etc.
    Dan gaat je vrouwelijke plant toppen aanmaken.

    Dus als je weet wanneer je plant in de bloei is gegaan, meestal doe je zit zelf door je lichturen te veranderen van 18/6 naar 12/12.
    Bij een autoflower is dit een beetje anders omdat de meeste kwekers de klok op 18/6 laten staan.
    Dus nu kijk je of je plant toppen begint aan te maken, is dit het geval dan start week 1 van de bloei.
    Hierna tel je de dagen/weken en 2 weken voor de einddatum begin je met spoelen van je plant.

    Let wel op dat je bij de dagen die op je papier staan van de zaadjes meestal niet kloppen, en je toch zeker een week langer moet laten staan soms nog langer.

    Grts cheese

    Comment


      #3
      Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

      Royal, we gaan ervan uit dat hij dat al weet, zo'n domme vraag is het absoluut niet.

      Kijk gewoon naar je toppen en trichomen. Als je amber trichomen begint te krijgen kun je beginnen spoelen, maar het hangt er vooral vanaf wanneer je wilt oogsten (vroeg voor een high, laat voor een stoned).
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

        Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
        Royal, we gaan ervan uit dat hij dat al weet, zo'n domme vraag is het absoluut niet.

        Kijk gewoon naar je toppen en trichomen. Als je amber trichomen begint te krijgen kun je beginnen spoelen, maar het hangt er vooral vanaf wanneer je wilt oogsten (vroeg voor een high, laat voor een stoned).
        ok bedankt ik heb nog een probleem ik heb een autoflower die niet in bloei komt kan dit verkeerd zaadje zijn? de andere zijn al een dikke week in bloei

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        je ziet wel paar witte haartjes maar plant groeit maar komt geen topvorm mss die op 12 12 zetten voor te zien of?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        IMG_20141229_224728.jpgIMG_20141229_224733.jpgIMG_20141229_224734.jpgIMG_20141229_224738.jpgIMG_20141229_224741.jpg dit is hem heb er een IMG_20141229_224728.jpgIMG_20141229_224733.jpgIMG_20141229_224734.jpgIMG_20141229_224738.jpgIMG_20141229_224741.jpgpaar van genomenIMG_20141229_224728.jpgIMG_20141229_224733.jpgIMG_20141229_224734.jpgIMG_20141229_224738.jpgIMG_20141229_224741.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        oei sorry dubbele post xd

        Comment


          #5
          Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

          Welke soortjes heb je staan ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            Welke soortjes heb je staan ?
            ak auto, starryder, amnezia auto,special qeeun en critical de laatste 2 staan op 12-12 mss die 1ne van op de foto zou een ak auto moeten zijn maar die zijn bloei is er ng ni ingeschoten en bij de rest wel het lijkt wel of hem ni kan bloeien op 18-6 en ik dacht mischien is er een zaadje verkeerd gesorteerd ofzo ik weet het niet>? zou dit erg zijn als ik deze mee op 12-12 zet

            Comment


              #7
              Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

              Hoe lang staat die plant al op 18/6? Misschien loopt ze wat achter op de andere auto's gezien ze toch geslacht laat tonen op 18/6. Heb je foto's om te vergelijken met de andere?

              Comment


                #8
                Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

                Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
                Hoe lang staat die plant al op 18/6? Misschien loopt ze wat achter op de andere auto's gezien ze toch geslacht laat tonen op 18/6. Heb je foto's om te vergelijken met de andere?
                hierbij fotos van 1 in bloei ook ak en dna die nie in bloei staatIMG_20141230_094504.jpgIMG_20141230_094510.jpgIMG_20141230_094518.jpgIMG_20141230_094525.jpgIMG_20141230_094533.jpgIMG_20141230_094541.jpgIMG_20141230_094610.jpgIMG_20141230_094617.jpgIMG_20141230_094623.jpg

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                staat zeker al 6 a 7 weken op 18-6
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

                  Dan is ze al volwassen genoeg om haar geslacht te laten tonen op 18/6. Volgens mij heb je een verdwaald zaadje gehad en mag die plant bij de 12-urenafdeling.

                  Comment


                    #10
                    Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

                    Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
                    Dan is ze al volwassen genoeg om haar geslacht te laten tonen op 18/6. Volgens mij heb je een verdwaald zaadje gehad en mag die plant bij de 12-urenafdeling.
                    okee bedankt dus dan is dit afwachten wat het word alvast bedankt zou je even is naar mijn gedroogde toppen van mij auto kunne kijken en je mening geven is een andere post

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    dieseltj
                    Stoner



                    Registratie opDec 2014Berichten29


                    voor 2 planten droog 18 g

                    ik had autoflowers en 2 waren al goed die heb ik afgedaan vorige week nu is alles droog maar een 18g ..
                    is dit normaal onder 600 hps lamp met kweektent dat je echt zo weinig van auto's haalt.
                    dan beter gewoon feminized zaadjes nemen de volgende keer of? ik vindt autoflower gewoon makelijk voo te kweken tis tenslotte ook mijn eerste kweekje

                    grtzzz

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    hij is van werking wel heel goed

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    smaak ook maar je proeft toch beetje dat ik te laat met water ben gaan spoelen


                    Comment


                      #11
                      Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

                      Is bar weinig 18 gram. Er zijn er hier op het forum die wel 100 gram van een auto halen dacht ik en met toppen dacht ik.

                      En dat blad aan de toppen knip ik er al af voor het drogen, veel makkelijker.

                      Comment


                        #12
                        Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

                        Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
                        Is bar weinig 18 gram. Er zijn er hier op het forum die wel 100 gram van een auto halen dacht ik en met toppen dacht ik.

                        En dat blad aan de toppen knip ik er al af voor het drogen, veel makkelijker.
                        ja maar waneer mag je dan toppen en dat is de hooftop wegsnijden zeker ?

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        want dat toppen en dieven zoals ze zeggen snap ik niet echt het is ook men eerste kweekje waar ik juist nu veel uit wil leren

                        Comment


                          #13
                          Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

                          Bij autoflowers worden nooit hele grote opbrengsten gehaald,
                          dan kun je beter voor 'gewone' planten gaan.

                          Strain, verzorging en omstandigheden bepalen mede de opbrengst.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

                            <--(she) gewoon lekker geen autoflowers meer, en zelf bepalen wanneer ze moeten gaan bloeien
                            succes met de volgende alvast
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment


                              #15
                              Re: waneer weet je nu waneer je nog 2 weken bloei moet hebbe

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
                              <--(she) gewoon lekker geen autoflowers meer, en zelf bepalen wanneer ze moeten gaan bloeien
                              succes met de volgende alvast
                              ja ik heb al een vooraadje ingelagen heb nog 10 think difrent zaadjes wel autoflower iemand kweektips voor? dat wil ik hier na in februarie ongvr zette of ik kan ook lemon en silverhaze gewoon feminized zaadjes nemen wat is jullie mening hieromtrent ik dacht eerst ng een met auto voor uit te leren of zou ik gewoon die haze zetten ik ben gewoon wat bang dat ik daar nu ng niet genoeg ervaring voor heb maar alle info en feedbacj is zeker welkom

                              WAS HET ECHT BEU ZOVEEL ALTIJD TE BETALEN VOOR MIJNE GROENE BLOEM DAAROM DAT IK ZE NU ZELF LAAT GROEIEN

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              want van deze kweekje gaat er geen vette afkomen denk ik ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X