beginner kweker

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rastaboy
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Dec 2014
    • 10

    #16
    Re: beginner kweker

    Oke en als te takken beetje rood zijn wat is de oorzaak.daar van ?? Bedankt

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #17
      Re: beginner kweker

      Koude temperatuur. Of de strain.

      Comment

      • GDog
        Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 671

        #18
        Re: beginner kweker

        gaat goed maar ik denk ook wel dat ze te nat staan!
        en ik zou ook wel beginnen met voeding te geven!! zullen ze zeker wel lusten!
        ga je geen verslagje maken? ik ben alvast benieuwd! heb ze ook liggen voor guerrilla kweek deze zomer!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

        Comment

        • WeedFan
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2014
          • 848

          #19
          Re: beginner kweker

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          Een ventilator doet niks aan de LV denk ik, die zijn alleen voor wat beweging in de lucht.
          Ze kunnen er wel voor zorgen dat de temperatuur in de kweekruimte wat oploopt.

          Als de LV boven de 70-75% komt gaan veel filters geur lekken.
          't Is ook van invloed op de levensduur.
          Nog geen last van gelukkig. Kweek ook maar een white widow, geen amnezia ofso :p. Bij mij staat de afzuiger op 40% en geen geur te bekennen. Heb het wel is gevraagd aan me broer. Mijn broer houd absoluut niet van wiet. Als ik naast hem sta te roken zegt die: gatverdamme wat een vieze lucht hahaha. Terwijl ik denk hmmmm haha .

          Comment

          Bezig...