welke lamp heb ik nodig

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #16
    Re: welke lamp heb ik nodig

    Er zijn dus idd bv al geen spaarlampen van 60 watt. Stickies met info genoeg, maar je moet ze willen lezen.

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #17
      Re: welke lamp heb ik nodig

      Oorspronkelijk geplaatst door MWay
      Amazing hij heeft wel een hok van 2 bij 2 maar heeft 1 plantje en wil goedkoop kweken.
      Denk dat het dan geen 600 Watt wordt met de rest die je dan nodig hebt.
      - oeps foutje dan , sorry
      - dacht meer dan 1
      - een 2de ik (ikzelf ook 1 )
      - Grts Amazing

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #18
        Re: welke lamp heb ik nodig

        Boor de...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • vrankmeister
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2012
          • 114

          #19
          Re: welke lamp heb ik nodig

          Onder tl lampen van 38 watt, die dubbele armaturen kan je ook leuke resultaten boeken

          Comment

          • grinderke
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 974

            #20
            Re: welke lamp heb ik nodig

            wel spaarlampen van 65w

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #21
              Re: welke lamp heb ik nodig

              Echt courant zijn die ook ni. Twee stuks en ge zit aan de prijs van een hps... Courant in de doe het zelf gaan ze tot 23 watt.

              Comment

              • jos12
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jan 2015
                • 5

                #22
                Re: welke lamp heb ik nodig

                Hallo,
                ik heb inmiddels een nieuwe kweekruimte. Ongeveer 1m bij 0.65cm. Ik heb 4 tornado philips spaarlampen van 32 watt boven de plant hangen. Maar nu is mijn vraag wat voor afzuiging ik nodig heb. Ik heb rondgeken op internet maar al deze afzuigingen zijn voor een veel grotere ruimte. De geur maakt niks uit. En wat moet ik kopen om frisse lucht naar binnen te laten komen. Op sommige sites staat gewoon een gat maken met een sok eroverheen tegen ongedierte. Is dit voldoende?
                Alvast bedankt. Groeten jos

                Comment

                • De Witte
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2013
                  • 2133

                  #23
                  Re: welke lamp heb ik nodig

                  Lees de micro kweekverslagen eens door.
                  Last edited by De Witte; 15 January 2015, 23:40.
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment

                  Bezig...