Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2e kweek

    Korting op 420shop
    Mensen,

    Wil weer een 2de kweek gaan beginnen.
    Vorige kweek met plug and grow gedaan (125watt) van 5 plantjes 55 gram afgehaald.

    Nu wil ik weer een serie draaien maar twijfel tussen hps en p&G 300 watt.

    Liefst wil ik hps maar zit met een paar dingen ik ben erg bang politie mij kan traceren via warmtecamera ik ben misschien beetje te erg aan denken?
    maar daar zit ik meeste mee want woon nog thuis en me moeder moet dat gezeik echt niet hebben.

    Mijn vraag is dus me kast is op me kamer naast me bed het is me kledingkast of ik daar gewoon hps in kan gebruiken zonder met warmtecamera het zien vanaf buiten of vanaf bovenaf misschien?

    Gr

    #2
    Re: 2e kweek

    - forum is voor 18+

    - Grts Amazing

    Comment


      #3
      Re: 2e kweek

      Ik ben zeker 18+ vriend

      maar dat is ook geen antwoord op me vraag toch?

      gr

      Comment


        #4
        Re: 2e kweek

        ik ben ook bang vd politie, maar daar geraak je nergens mee.
        Zolang je het voor uw eigen doet en niets dom doet, moet je echt geen schrik hebben.
        En anders heb je DIKKE PECH.
        gr

        Comment


          #5
          Re: 2e kweek

          - als ik zeker ben dat je 18 bent wil ik je graag verder helpen
          - ik wacht even af op antwoorden van andere leden die je topic zullen lezen.
          - sorry als je wel 18 bent , het komt door je zin.
          - woon nog thuis en me moeder moet dat gezeik echt niet hebben.

          - Grts Amazing

          Comment


            #6
            Re: 2e kweek

            Gat mij erom of het te zien is vanaf een warmtecamera of maak ik me veel te druk??
            omdat ik voornamelijk snachts me lamp ga draaien
            of zien ze 1 lamp niet door de gevel heen? Als ze met camera zouden kijken?

            gr
            Last edited by timkweektim; 10 January 2015, 00:43.

            Comment


              #7
              Re: 2e kweek

              Laat je niet bang maken door autoritaire instanties man. Zo lang je geen elektriciteit aftapt voor een professionele installatie zal er geen stront aan de knikker zijn. Behalve moest je teveel praten, maar voor een paar plantjes ga je heus de gevangenis niet in en gaat het leven door.

              Comment


                #8
                Re: 2e kweek

                Nee maar tis vanwege eventueel uit huis gezet worden
                en me mond hou wel niemand weet et maar als als ze keer met warmtecamera ofso door straat lopen zeg maar wat of met heli vliegen
                zien ze dan mijn lamp branden eerst door dak heen en door gevel?

                Comment


                  #9
                  Re: 2e kweek

                  Ja. En wat dan? Ze zien een warmtebron. 1 warmtebron. Dat kan vanalles zijn. Gaskachel bv. Daar houden ze zich echt niet mee bezig om dat te gaan controleren. Een hangar vol daarentegen...

                  De recherche werkt niet op die manier he. We gaan is effe kijken naar warmtebronnen om dan te zien of er gekweekt wordt. Ze krijgen tips, via klikspanen of gepakte mensen en dan gaan ze op onderzoek.

                  Comment


                    #10
                    Re: 2e kweek

                    Ja daar heb je ook gelijk in
                    ik maak me dus ve te druk


                    Maar als me kastdeur dichtzit is de warmtebron de lamp dus te zien door de gevel of is dat te verwaarlosen
                    g

                    Comment


                      #11
                      Re: 2e kweek

                      ze kunnen dit echt niet zien! warmte bronnen merken ze meestal op door dat de uitlaat naar buiten is gericht! maar zoals al gezegd is ze gaan pas zoeken als ze tips krijgen! over vliegen met een heli en elk huis checken is gekkenwerk eh!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                      Comment

                      Bezig...
                      X