White Widow Auto binnen zonder lamp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fl0ris97
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2015
    • 60

    #1

    Overige: White Widow Auto binnen zonder lamp

    Korting op 420shop
    Beste mede-forumleden,

    Sinds ik op kamers ben lijkt het mij leuk om een eigen plantje te houden.
    Ik heb een White Widow Auto zaadje besteld en die wil ik graag zonder lamp houden.
    Ik heb al best veel gelezen over wat je wel en niet moet doen.
    Helaas heb ik weinig informatie gevonden over een auto flower zonder lamp.

    Mijn idee is om hem te ontkiemen voor het raam.
    En iedere keer wanneer het lekker weer is, om hem naar buiten te doen.
    Wanneer het minder weer is laat ik hem lekker binnen staan.

    Nou had ik nog een paar vragen waarop ik tot op heden nog geen antwoord op heb gevonden.

    - Wanneer kan ik hier het beste mee beginnen? (het liefst zo snel mogelijk)
    - Moet ik ontkiemen in een klein bakje of kan ik gelijk in een grote bak ontkiemen?
    - Is samen geperste coco's potgrond van de Hema goed of toch even echte potgrond halen?

    Tips of verwijzingen naar een andere threat zijn altijd welkom!
    Alvast bedankt guys!

    Greetz,

    Fl0ris97
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

    Oorspronkelijk geplaatst door fl0ris97
    Helaas heb ik weinig informatie gevonden over een auto flower zonder lamp.
    Nou had ik nog een paar vragen waarop ik tot op heden nog geen antwoord op heb gevonden.
    Hoe en waar heb je gezocht? Die info wordt hier elke week meerdere malen gezet, maar dezelfde vragen blijven terugkomen en zo blijf je bezig... Geen stickies zien passeren? Autoflower kweekverslagen/topics?

    -juni
    -direct in grote pot
    -gewone potgrond, coco's is ni aan te raden voor beginners (geen meststoffen en meten)

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #3
      Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

      - waarom je geen info vind van autoflower zonder lamp
      - omdat niemand dit doet
      - geen licht geen gewicht
      - geen gewicht enkel afval.

      - Grts Amazing

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

        For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.

        Comment

        • GDog
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 671

          #5
          Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

          Comment

          • Smoke420
            Senior Stoner
            Member
            • Nov 2014
            • 35

            #6
            Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

            beowulf... die kende ik nog niet
            HEALING OF THE NATION

            Comment

            • grinderke
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2014
              • 974

              #7
              Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

              zonder lamp binnen is onmogelijk
              sorry maar is echt waar
              vanaf april mei kun je hem buiten zetten dus nog even gedult.

              Comment

              • fl0ris97
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2015
                • 60

                #8
                Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                Haha die kende ik nog niet!
                Ook hierop zie ik maar 1 verslag en dat is geen WW.

                Greetz

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                Hoe en waar heb je gezocht? Die info wordt hier elke week meerdere malen gezet, maar dezelfde vragen blijven terugkomen en zo blijf je bezig... Geen stickies zien passeren? Autoflower kweekverslagen/topics?

                -juni
                -direct in grote pot
                -gewone potgrond, coco's is ni aan te raden voor beginners (geen meststoffen en meten)
                Het meeste op dit forum maar ook op andere fora..

                Maar bedankt voor de antwoorden, dat wordt helaas nog eventjes wachten..

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Bedankt voor alle antwoorden, ik zal nog even wachten..

                Zal ik de plant dan in een pot en dan in de tuin of gewoon naast de andere plantjes in de tuin?

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

                  Urgh. Je moet dan ook wel de moeite gaan doen om die reacties te lezen. Dat het niet over ww gaat maakt niks uit. Autoflower is autoflower. Dan kom je heus wel ergens tegen dat die het beste gaan op 18/6 of 20/4. Zoveel mogelijk licht. Wanneer is dat buiten? 21 juni, zomer zonnewende. Langste licht, kortste nacht. Dan moet je zien dat je autoflower op die moment in bloei staat, dus 3 a 4 weken ervoor begin je.

                  Zo moeilijk is het niet. Alle, maar dan ook alle starters info staat hier op dit geweldig forum. Profiteer er dan van. Toen ik begon het ik een boekje gekregen via via en dat was het.

                  Comment

                  • fl0ris97
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jan 2015
                    • 60

                    #10
                    Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                    Urgh. Je moet dan ook wel de moeite gaan doen om die reacties te lezen. Dat het niet over ww gaat maakt niks uit. Autoflower is autoflower. Dan kom je heus wel ergens tegen dat die het beste gaan op 18/6 of 20/4. Zoveel mogelijk licht. Wanneer is dat buiten? 21 juni, zomer zonnewende. Langste licht, kortste nacht. Dan moet je zien dat je autoflower op die moment in bloei staat, dus 3 a 4 weken ervoor begin je.

                    Zo moeilijk is het niet. Alle, maar dan ook alle starters info staat hier op dit geweldig forum. Profiteer er dan van. Toen ik begon het ik een boekje gekregen via via en dat was het.
                    Mijn excuses.

                    Nogmaals dank voor deze info, ik zal aantekeningen hiervan maken

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #11
                      Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

                      ik heb wat meer "tolerantie" voor mensen die de moeite doen zich eerst voor te stellen en die een deftige zin kunnen formuleren en waarvan je merkt dat ze willen bijleren. Je hebt nog 5 maand, tijd genoeg om door wat topics te scrollen.

                      Comment

                      • grinderke
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2014
                        • 974

                        #12
                        Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

                        ik wil niet in met mijn boot tegen beowulf varen (nog geen boot verzekering) maar zet hem maar eerder hoor mei ofzo
                        dan kun je daarna nog een soortje zetten.
                        en zoek ook eens op
                        welke aarde ,potgrootte,voeding,..
                        Last edited by grinderke; 10 January 2015, 15:41.

                        Comment

                        • fl0ris97
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jan 2015
                          • 60

                          #13
                          Re: White Widow Auto binnen zonder lamp

                          Thanks Beowulf en Grinderke!

                          Comment

                          Bezig...