weet iemand wat dit is ??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #16
    Re: weet iemand wat dit is ??

    ik zou voor nu alles op 12/12 zetten spijtig van de auto's
    maar zal wel beter zijn
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • dieseltj
      Advanced Grower
      • Dec 2014
      • 1020

      #17
      Re: weet iemand wat dit is ??

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz
      ik zou voor nu alles op 12/12 zetten spijtig van de auto's
      maar zal wel beter zijn
      komt er dan nog genoeg aan mijn autos of gaan die dood denk je ? of gaat dit niet zo een verschil maken want heb namelijk 4 gewoone en 8 autos grtzz

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Re: weet iemand wat dit is ??

        En wij moeten raden wat het probleem is Effe oppakken, geen probleem. Elke dag twee keer verhuizen...

        Comment

        • dieseltj
          Advanced Grower
          • Dec 2014
          • 1020

          #19
          Re: weet iemand wat dit is ??

          want vind er namelijk nix vn trug op internet ? deze kunne niet dood gaan dus? deze blijven gewoon doorbloeien? autos he opeens vn 18 6 naar 12 12 zeker dat ik het zou doen dan doe ik het he als dit beter gaat..

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #20
            Re: weet iemand wat dit is ??

            doe het maar zal beter zijn voor je planten.
            de auto's gaan niet dood door op 12/12 te staan. enkel wat minder gewicht
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • dieseltj
              Advanced Grower
              • Dec 2014
              • 1020

              #21
              Re: weet iemand wat dit is ??

              Oorspronkelijk geplaatst door thugz
              doe het maar zal beter zijn voor je planten.
              de auto's gaan niet dood door op 12/12 te staan. enkel wat minder gewicht
              ok bedankt ik ga dit sewwens aanpassen dan alvast bedankt!

              Comment

              • dieseltj
                Advanced Grower
                • Dec 2014
                • 1020

                #22
                Re: weet iemand wat dit is ??

                hier nog wat fotos van 2 planten die normaal al 2 weken klaar moesten zijn de 1 ne is amnezia auto en de andere critical van royal qeeun IMG_20150114_135616.jpgIMG_20150114_135628.jpgIMG_20150114_135641.jpgIMG_20150114_135643.jpgIMG_20150114_135656.jpgIMG_20150114_135732.jpgIMG_20150114_135743.jpgIMG_20150114_135806.jpg

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                zijn ze nu ver klaar? ben bij deze al even water aan het geven al een weekje

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                trichomen van de critical zijn heel milky en beginne wat donkere glans te krijge

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #23
                  Re: weet iemand wat dit is ??

                  critical zou je kunnen beginnen met spoelen voor 2 weken.
                  de amnesia zal nog wat langer nodig hebben
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • dieseltj
                    Advanced Grower
                    • Dec 2014
                    • 1020

                    #24
                    Re: weet iemand wat dit is ??

                    Oorspronkelijk geplaatst door thugz
                    critical zou je kunnen beginnen met spoelen voor 2 weken.
                    de amnesia zal nog wat langer nodig hebben
                    bedankt dus dan mag hij over morgen 2 weken af gedaan worden? heb je mischien tips voor knippen en drogen ik heb droogrekje van mamout maar is niet groot zo heb ik er 2 of zou ik takken ondersteboven hangen ik heb een aprte droogkamer

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    spoelen gewoon met water afgezuurd met ph min ?

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #25
                      Re: weet iemand wat dit is ??

                      yup dagelijks gewoon afgezuurd water geven.

                      zet dan mss ook nog eens een foto voor je ze omhakt.
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • dieseltj
                        Advanced Grower
                        • Dec 2014
                        • 1020

                        #26
                        Re: weet iemand wat dit is ??

                        Oorspronkelijk geplaatst door thugz
                        yup dagelijks gewoon afgezuurd water geven.

                        zet dan mss ook nog eens een foto voor je ze omhakt.

                        ok zal ik zeker doen wat vind je vn deze? special qeeun is dit alletwee zouden normaal ook al een week en half moeten klaar zijn maar helaas kan je hier iets over zeggen ??IMG_20150114_182216.jpgIMG_20150114_182130.jpgIMG_20150114_182107.jpgIMG_20150114_182103.jpgIMG_20150114_182219.jpgIMG_20150114_182235.jpg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        pff nu weet ik het niet meer deze kan ook critical zijn en die vn daarstraks mss special qeeun die ik al moet spoelen heb namelijk de namen niet op de pot gezet xs

                        Comment

                        • dieseltj
                          Advanced Grower
                          • Dec 2014
                          • 1020

                          #27
                          Re: weet iemand wat dit is ??

                          Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj
                          ok zal ik zeker doen wat vind je vn deze? special qeeun is dit alletwee zouden normaal ook al een week en half moeten klaar zijn maar helaas kan je hier iets over zeggen ??[ATTACH=CONFIG]250941[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]250940[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]250939[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]250938[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]250942[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]250943[/ATTACH]

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          pff nu weet ik het niet meer deze kan ook critical zijn en die vn daarstraks mss special qeeun die ik al moet spoelen heb namelijk de namen niet op de pot gezet xs
                          weetiemand mischien wat deze 2 planten zeggen?

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #28
                            Re: weet iemand wat dit is ??

                            Planten praten niet, dusseuh...wat wil je horen ?
                            Hoelang ze nog moeten ?
                            Nog meerdere weken.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • De Witte
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2013
                              • 2133

                              #29
                              Re: weet iemand wat dit is ??

                              Je geeft veel te veel water, je bladeren hangen te rotten aan je plant. Je bent bezig met een plant niet met een vis...
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              • amazing
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2014
                                • 1699

                                #30
                                Re: weet iemand wat dit is ??

                                - dit voeg ik ik toe maar is ieder zin keuze
                                - deze zijn wel heeel hoge dus neem zeker minder dan dit
                                - canna boost 5ml/1L
                                - canna flores 6ml/1L

                                Comment

                                Bezig...