Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

albino-top???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    albino-top???

    Korting op 420shop
    IMG_0095.JPGIk heb sommige witte-albinoachtige, pluizige(donzige) toppen.....weet iemand wat dat is.........het ziet er niet slecht uit maar ik ken het niet

    #2
    Re: albino-top???

    Foto nemen onder normaal licht ipv die led. Zie enkel paars

    Comment


      #3
      Re: albino-top???

      Ziet er meer rood uitndan albino [emoji14]

      Comment


        #4
        Re: albino-top???

        Waarschijnlijk is het chlorofyl daar beschadigd door de infrarood straling (warmte) van de lamp.
        Maar we zien er idd niet veel van.

        Comment


          #5
          Re: albino-top???

          Maar verder is LED prima ..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: albino-top???

            Bedankt voor jullie reacties - ik krijg geen notificaties van de reacties..... Ff kijken hoe ik dat kan veranderen........ik zal vanavond er wat wit-licht op schijnen tijdens de foto...... Het lijken wel hele dikke witte bloem-haren....... Maar wat roze is is wit


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            IMG_0115.JPGbij deze de foto van de albino-top.....ik hoop dat 'ie nu duidelijker is......

            wbt mijn ervaring met de led......ik krijg steeds betere hoop op de eindoogst met mn slechts 150W led-lamp....mn dikste top is ondertussen opgezwollen tot 8 cm doorsnede (bloei over bloei!)....niet slecht voor een plant met zoveel sativa in zich lijkt mij.....

            De led-lamp is voor mij ook een try-out....mijn ervaring is HPS en tl-buizen om voor te groeien (voor binnen, tuin en in 't wild).
            Ik ben overgestapt op led omdat ik veel van huis wegben en het mij een veiliger gevoel geeft......daarnaast zat ik steeds te kutten met de temperatuur en luchtvochtigheid...ik heb een fantastische binnenplek maar door de harde afzuiging die nodig was hoorde je mn plek ...daar heb ik nu met led absoluut geen last meer van.....

            De Voordelen die ik nu zie zijn dus: veiligheid (gerust gevoel), stiller, betere temperatuur- en luchtvochtigheidsbeheersing, zuiniger in stroom, minder meststoffen nodig.......en....'t is weer eens wat anders

            Ik heb deze planten afgelopen zomer onder een HPS 600W ook gekweekt.......mijn dikste top nu -onder led- doet niets onder voor de dikste top toen -onder HPS....alleen kwam het onder led net iets later op gang allemaal.....

            Nogmaals we zullen zien -ik hoop toch wel 50 gram te kunnen oogsten....ben ook zeer benieuwd!


            Ik proef bij sommige forumleden bijna haat/afkeer voor led...........ik denk dat degene die zich aangesproken voelen hun mening baseren op ouderwetse ledlampen.....kijk maar eens op rollingstoned.nl en lees daar de mooie led-verslagen.....

            Comment

            Bezig...
            X