vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hasjiesj
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jan 2015
    • 2

    #1

    vraagje

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb overlaatst hasj van een kameraad gekregen maar deze ziet er een beetje raar uit vind ik? Kan ieman mij helpen?

    De hasj is heel donker en brokkeld af... de geur is ook niet de gewone hasj geur zoals ik hem ken.
    Dehasj ruikt een beetje naar drop volgens mij??

    Als ik een beetje aan de brokken brand ruik ik wel duidelijk hasj geur' kan iemand mij zeggen waarmee ik te maken heb?
  • Groeniscool
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jan 2015
    • 9

    #2
    Re: vraagje

    Overduidelijk gevalletje commerciƫle troep.

    Comment

    • hasjiesj
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jan 2015
      • 2

      #3
      Re: vraagje

      Oke rechtstreeks de vuilbak in dus

      Merci

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: vraagje

        Fotootje ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: vraagje

          Gewoon oude hasj of ze hebben je gefop en droppie gegeven
          God was never on your side..

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: vraagje

            Hahaha...
            Sta je daar lekker zo'n Kokindje te verkruimelen.

            "Grr...en het brand ook slecht..vdoeme !"
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • WeedFan
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2014
              • 848

              #7
              Re: vraagje

              Fototje. Commercieel is niet perse slecht. Kijk maar naar Marokkaanse Hasj <3

              Comment

              • vrankmeister
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 114

                #8
                Re: vraagje

                Dat klopt. Maar tegenwoordig gooien ze er van alles in. Beste is zelf ice olator maken met de bubbleator. Die knalt lekker en ruikt meestal ook prima als je goed plantmateriaal gebruikt

                Comment

                Bezig...