Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ice

    Korting op 420shop
    Ice-o-lator / 5xdraaien a 15 min.

    60 gram afval:
    70mc: 1,6 gr. nat
    38mc: 1,2 gr. nat
    IMG_0111.JPGIMG_0110.JPGIMG_0112.JPG

    #2
    Re: ice

    Das toch erg weinig van 60 grammos, heb je ook de fanleeves erbij gedaan?

    Comment


      #3
      Re: ice

      tsja ik vroeg het mezelf ook af.......de trichomes waren op het moment van wegen nog nat ook.....het was voor mij de eerste keer met de bubbelator........

      Maar het waren de sugersnaps en wat fijner knipsel wat ik als afval bewaard had.....wat ik de volgende keer anders kan doen is denk ik; het afval zeven....misschien nog meer draai-beurten???! ( met de laatste draai pakte ik gisteren 0,1 gr toen ben ik maar gestopt)

      Comment


        #4
        Re: ice

        Volgende keer alle grote bladeren verwijderen en dan de plant ophangen. Na het drogen de plant normaals knippen en dat moet je gebruiken voor de bubbleator... dannis je rendement normaal gesproken goed.

        ik doe het knippen met de spinpro machine en daar maak ik de icehasj van, missfhien dat in de machine nog meer trichomen eraf vallen?
        Dat ik daardoor op die procenten uit kom.

        en ik gebruik vijf zakken, maar dat zou eigenlijk geen verschil moeten maken.

        Comment


          #5
          Re: ice

          Spinpro ken ik niet- k ga vanavond eens kijken naar zo'n apparaat...... Thnx iig!!


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: ice

            Voor de spinpro kan je de toppen los knippen van de takken dan zo'n 20 keer draaien en dan zijn je topjes geknipt...

            het knipafval valt onderin en kan je los drogen. Dit is ideaal materiaal voor ice o lator van te maken.

            Kost alleen een beetje maar scheelt uren in tijd kwa knipwerk...

            Comment


              #7
              Re: ice

              voor dat geld knip ik toch liever.
              voor kleine oogstjes tot 500 gram is zo'n ding overbodig.
              zelfs de grote broodkwekers laten het handmatig knippen door 'n huis vol oost-europese dames.
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: ice

                maar werkt dat apparaat ook met gedroogde wiet? Ik heb wel eens een dergelijk apparaat gezien maar dan moest de wiet vers geknipt worden........wat is de prijs? komen die knipapparaten ook wel eens in de aanbieding?

                Comment


                  #9
                  Re: ice

                  Ik heb geloof ik rond de 250 betaald. Heb hum aangeschafd want had 10 bomen staan die snel geknipt moesten worden.
                  Daarom heb ik hem aangeschaft. Je mag er alleen verse wiet indoen. Maar dat is bij alle knipmachines geloof ik.
                  en kleine hoeveelheden kan je inderdaad beste met de hand knippen zoals angel zei...

                  Comment


                    #10
                    Re: ice

                    ow ok......voorlopig blijf ik t dan maar met t handje doen....

                    ik heb toch altijd mn twijfels bij dit soort apparaten......de eerste draaien zullen wel goed gaan.....maar hoe houd je de messen scherp? (net zoals groente-snij-machines werken die in het begin altijd goed maar op den duur worden deze bot en gaat het ten koste van het gesneden product......(maak maar eens een groentesoep met vers gesneden groente of koop een pak voorgesneden groente en je proeft zonder culinaire-voorkennis al duidelijk het verschil).....

                    Comment


                      #11
                      Re: ice

                      Dat is appels met peren vergelijken. Mesjes zijn eigenlijk staalkabeltjes en deze vernieuw ik elk jaar.

                      kosten maar vijf euro per 10st ofzo. Dus dat valt wel mee...

                      Comment


                        #12
                        Re: ice

                        OW ok dan is t een ander verhaal- zeker met dit vette product zullen de mesjes anders zeker op den duur de toppen gaan beschadigen


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: ice

                          Een schaartje schoonmaken is al geen hobby van me, laat staan zo'n koektrommel met alles wat erin zit.

                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: ice

                            Als je hem gelijk schoonmaakt was je alles zo eruit...

                            Comment


                              #15
                              Re: ice

                              ik ga m na de zomer ook maar aanschaffen dan......

                              zijn de mesjes makkelijk te vervangen? welk schoonmaakmiddel gebruiken jullie voor de vette laag?

                              Comment

                              Bezig...
                              X