Hoe kweek ik?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WoutB3
    Banned
    • Dec 2014
    • 2

    #1

    Hoe kweek ik?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik ben 15 jaar en wou graag een wietplantje zetten... maar ja mijn ouders zouden dat natuurlijk niet zien zitten want ze zijn tegen drugs.
    Ik wou een 'QUICK ONE' (autoflower) aanschaffen (heb nu 5 zaadjes) en wou 1 laten groeien stiekem buiten maar nu lees ik overal dat een autoflower licht nodig heeft in de bloeiperiode...
    Als ik nu in mijn kamer gewoon een airconditioner zet en dan het plantje onder mijn bureaulamp..?
    Zou je dan de geur nog steeds rieken?
    Help me aub!
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Hoe kweek ik?

    Beste Wout,

    Het forum is 18+, daar je niet aan de gestelde voorwaarden voldoet,
    is je account hierbij opgeheven!
    Wanneer je wel aan de voorwaarden voldoet , ben je vrij om je weer te registreren, is dit niet mogelijk contacteer de admin van het forum.

    Met vriendelijk groet,
    ceBep.

    Comment

    Bezig...