Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie o wie help mij weer even op weg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: wie o wie help mij weer even op weg

    Ja das correct mits de linker (F N ) naar je stopcontact gaat en de rechter (LR LA) naar de lamp. De aarding is juist zo.

    Mooiste is natuurlijk als je op de uiteindes van de kabels kabelschoentje knijpt. Op de aarde een ronde en op de overige een eindschoentje.

    Last edited by FlintStoned; 31 March 2015, 18:40.

    Comment


      #32
      Re: wie o wie help mij weer even op weg

      En zorg voor een trekontlasting, als je de VSA op z'n plek hangt.

      Zodat er geen live draden door de lucht vliegen als iemand per ongeluk met z'n hoofd/voet/arm in de snoeren blijft hangen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #33
        Re: wie o wie help mij weer even op weg

        @FlintStoned, bedoel je niet adereindhulzen?

        Dat ding wat omkaderd is is overigens een kabelschoen mof. Die gebruik je om twee draden met elkaar te verbinden.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #34
          Re: wie o wie help mij weer even op weg

          Eigenlijk vind ik het schandalig dat je stoned met elektra gaat lopen kutten. Dat je het zelf niet erg vind om een doodklap te krijgen is je eigen keuze, maar je zadelt anderen met ellende op.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #35
            Re: wie o wie help mij weer even op weg

            Ja wietfras. Ik plukte dat fototje even van het web, heb het zelf niet omkaderd. Die 912 en 908 bedoelde ik. Ik gaf de foto als voorbeeld erbij welke dingetjes ik bedoelde.

            Comment


              #36
              Re: wie o wie help mij weer even op weg

              Stemma heb je gelijk in vandaar dat ik alles dubbel ging checken maar bedankt jonges hij doet t zo als t hoort

              Comment

              Bezig...
              X