autoflower guerilla

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soorske
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jan 2015
    • 15

    #1

    Overige: autoflower guerilla

    Korting op 420shop
    hallo rokers en kweekers
    ik wil dit jaar voor het eerst een guerilla kweek opstarte omdat dit thuis namelijk niet gaat mijn vraag was ijgelijk
    *als je en autoflower langs de sloot zet is dit goed voor de plant * ik heb gehoord dat als je een autoflower langs de sloot zet dat die dat nie fijn vind dat dez plant dag en nacht met zn wortels in het water staat. Maar ik heb ook gehoord dat dit juist goed is en hem geen water hoefd te geven. (dus wat is nu ijgelijk het beste voor de plantjes)
  • grinderke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 974

    #2
    Re: autoflower guerilla

    Die sloot kan zorgen voor wortelrot en voor toprot.
    Zet ze gewoon wat verderop dat ze niet te nat staan.
    Zeker af zou ik niet te nat zetten.

    Comment

    • soorske
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jan 2015
      • 15

      #3
      Re: autoflower guerilla

      Hallo ik heb nog 1 klein vraagje hoeveel l potte is het beste voor autoflowers zou 10 l genoeg zijn of is dit juist helemaal niet genoeg ?

      Comment

      • grinderke
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 974

        #4
        Re: autoflower guerilla

        Welke soort af? Sommige 5 sommige 20l
        Zonder pot worden ze groter en krijgen ze beter water en voeding uit de grond, gwn zonder pot voor guerilla zou ik zeggen

        Comment

        • soorske
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Jan 2015
          • 15

          #5
          Re: autoflower guerilla

          Jha volle grond gaa ik ook zeker doen maar ik ben van plan om 10 plantjes ongeveer te zette dus gaa er ook een paar in potte zette dit is namelijk makkelijk te verplaatse

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          welke zaadjes en
          welke voeding ben ik nog
          aan het bekijke welke
          zoude julie aanraden voor
          en beginer (moet wel lekker zijn )

          Comment

          • grinderke
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 974

            #6
            Re: autoflower guerilla

            Ech roze korrels en zaden vh huusmerk van wietzaadjes.nl

            Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

            Comment

            • soorske
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Jan 2015
              • 15

              #7
              Re: autoflower guerilla

              Bedankt voor het advies
              Last edited by soorske; 9 February 2015, 20:36.

              Comment

              • grinderke
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 974

                #8
                Re: autoflower guerilla

                Nu nog zien dat je guerilla een succes wird maar daar twijfel ik niet aan

                Comment

                • smokey86
                  Stoner
                  Member
                  • Jan 2013
                  • 20

                  #9
                  Re: autoflower guerilla

                  Ik ga dit jaar ook buiten weer aan de slag maar eerst eens opzoek naar DE perfecte plek..ik heb het al eens geprobeerd maar helaas was alles opgevreten denk door konijnen ofzo..hopelijk dit jaar een beter resultaat

                  Comment

                  • De Witte
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 2133

                    #10
                    Re: autoflower guerilla

                    Ik zou geen slootwiet willen roken.
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment

                    • grinderke
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2014
                      • 974

                      #11
                      Re: autoflower guerilla

                      Oorspronkelijk geplaatst door De Witte
                      Ik zou geen slootwiet willen roken.
                      En ik wil niets eten wat groeide in koeiestront maar we eten nu eenmaal allemaal salade

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #12
                        Re: autoflower guerilla

                        Mijne salaat krijgt gewoon proper regenwater zenne, komt geen koei bij zien
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        • Sanders
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2009
                          • 165

                          #13
                          Re: autoflower guerilla

                          Ik lees in veel topic's dat autoflowers erg gevoellig zijn voor toprot, geen idee maar naast een sloot met alle nevel en dauw op de planten daarnaast lijkt dit me 1 van de minst geschikte plekken ze te zetten.

                          Comment

                          • grinderke
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2014
                            • 974

                            #14
                            Re: autoflower guerilla

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sanders
                            Ik lees in veel topic's dat autoflowers erg gevoellig zijn voor toprot, geen idee maar naast een sloot met alle nevel en dauw op de planten daarnaast lijkt dit me 1 van de minst geschikte plekken ze te zetten.
                            Inderdaad beter maisveld ofzo

                            Comment

                            • soorske
                              Junior Stoner
                              Nieuw Lid
                              • Jan 2015
                              • 15

                              #15
                              Re: autoflower guerilla

                              Ik heb nog wa rond gewandeld met en maat Van mij en ik denk dat ik er gewoon een paar tusse de mais gaa zetten (is dit en goed plan ofnie) en mss en paar tussen het riet zijn dit goede spots ofnie ?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              En welke zaadje zou ik pakken ze moeten
                              nie te moelijk zijn en ze moeten wel lekker smaken

                              Comment

                              Bezig...