autoflower guerilla

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soorske
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jan 2015
    • 15

    #31
    Re: autoflower guerilla

    Andere op dit forum hebben wel tussen de mais gekweekt en dit zag er namelijk goed uit daarom dagt ik mss om da ook te gaan doen maat best nie dan zeker

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #32
      Re: autoflower guerilla

      Een boer kan daar erg slecht tegen, als hij je plantjes vind belt hij de politie.
      Bovendien is het mais niet zo'n goeie plaats, de ochtenddauw blijft er veel langer hangen.

      Vaak kun je aan de rand van maisvelden wel goeie plekken vinden die ook niet met gif besproeid worden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • grinderke
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 974

        #33
        Re: autoflower guerilla

        Maisveld mag maar je kunt de boer wel bankroet maken als ze 2stengels mais minder oogsten

        Comment

        • soorske
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Jan 2015
          • 15

          #34
          Re: autoflower guerilla

          a oke ik heb nog wel en mooi bos gevonde ik dagt dat jier niemand kwam want je moet eerst en deel door moeras maar tuusen de riet staat een vaag kooitje lijkt op een val fso ik vind het ma raar toen benk verder gaan kijke waar ik heb en vermoede dat in dat bos door meer mensen gekweek word dus ik ga mog eve verder zoeke

          Comment

          • Ruben1980
            Chronic Stoner
            Lucky Member
            • May 2014
            • 191

            #35
            Re: autoflower guerilla

            Is thuis niet mogelijk om een paar bloemen of struiken weg te plukken ?
            Tenslotte het is een mooi plantje zeker in bloei .
            Wihte widow

            Comment

            • soorske
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Jan 2015
              • 15

              #36
              Re: autoflower guerilla

              Woon in een apartement dat is het probleem op het balkon mss 1 maar ben vanplan rond de 15 a 20 plantjes te zette

              Comment

              • fl0ris97
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2015
                • 60

                #37
                Re: autoflower guerilla

                Misschien dat een paar vrienden een plekje voor je over hebben in de tuin? Vele handen maken licht werk!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment

                • soorske
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Jan 2015
                  • 15

                  #38
                  Re: autoflower guerilla

                  Ik denk van niet !
                  Last edited by soorske; 24 February 2015, 05:53.

                  Comment

                  • De Witte
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 2133

                    #39
                    Re: autoflower guerilla

                    Ge zij uit uwe nek aant lulle, volges mij zijde gij nog gen achtien
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment

                    • Ruben1980
                      Chronic Stoner
                      Lucky Member
                      • May 2014
                      • 191

                      #40
                      Re: autoflower guerilla

                      Al eens gedacht hoe je dit ga drogen als op een appartement woont maatje ?
                      Wihte widow

                      Comment

                      • Blazeit420
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2014
                        • 199

                        #41
                        Re: autoflower guerilla

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben1980
                        Al eens gedacht hoe je dit ga drogen als op een appartement woont maatje ?
                        Op zn slaapkamer zeker [emoji1]

                        Comment

                        Bezig...