Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubblegum autoflower eerste keer binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

    Over de afzuig he ik heb een afzuig systeem in me huis hangen kan die daar niet aan zit een koolstoffilter in

    Comment


      #17
      Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

      - ja dat kan je proberen maar hoeveel m3 zuigt hij ?
      - en ik denk dat je best nog vor de veiligheid een koolstoffilter gebruikt waar je aanzuigt ( in de tent/hok )

      Comment


        #18
        Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

        Ooh hij zuigt zat aan want het is een systeem voor het hele huis heb ook geen ramen die open kunnen door dat systeem en de droger kan er ook op dus als ik het hok daar heen verplaats en dan met een buis het op elkaar aansluit is al 1 probleem opgelost

        Comment


          #19
          Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

          Oorspronkelijk geplaatst door Adodenhaag View Post
          Ooh hij zuigt zat aan want het is een systeem voor het hele huis heb ook geen ramen die open kunnen door dat systeem en de droger kan er ook op dus als ik het hok daar heen verplaats en dan met een buis het op elkaar aansluit is al 1 probleem opgelost
          - klopt....
          - welk merk van afzuig is het ?

          Comment


            #20
            Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

            Geen idee eigenlijk enige wat ik kanonen is made in germany maar het is een blauwe gok ooit eens gehoort te hebben dat het een buva is of zo

            Comment


              #21
              Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

              - zit er geen boekje tussen ?
              - je zou toch moeten weten hoeveel m3 hij afzuigt voor je verder kan
              - ofwel neem je een 700m3 filter dan is het goed want meer dan 600m3 zal het niet zijn de afzuig.
              - hoeveel standen heb je ? of enkel aan en uit ?
              - foto ?

              Comment


                #22
                Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

                1 ronde 300 euro elektriek staaat jou hps 24 op 24 u aan dan,benieuwd hoe jij aan dit bedrag komt
                Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                - als ik je een tip mag geven
                - 400w hps ga je betere oogst hebben , normaal minder vlug problemen... bvb temperatuur
                - hou dan wel rekening dat 1 kweekje rond de 300 euro elektriciteit is...
                - zoals audio al poste... dit is het belangrijkst
                - weet ook als je 400w neemt dat je niet de lichtste afzuig moet nemen en zorg dat je koolstoffilter minimum 25% meer aan m3/u bedraagt dan je afzuig....

                Comment


                  #23
                  Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

                  300
                  Voor een hps van 400w zou ik met nacht tarief hier in belgie rekenen op een 100-150 euro

                  Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

                    Hij zuigt 600 m3 heb 4 standen en heb indd boekje gevonden
                    hij zuivert de lucht voor die het uitstoot
                    pen toevallig kreeg ik berichtje dat ze volgende week de filter komen verversen dus nog mazzel ook.

                    Comment


                      #25
                      Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

                      Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                      1 ronde 300 euro elektriek staaat jou hps 24 op 24 u aan dan,benieuwd hoe jij aan dit bedrag komt
                      - ja heb het verkeerd geformuleerd , idd 300 euro aan elektriek met ventilator , afzuig , lamp , vsa , verwarmkacheltje , ....
                      - sorry was onduidelijk , i formuleerde de lamp en niks meer.

                      - Grts Amazing

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                      300
                      Voor een hps van 400w zou ik met nacht tarief hier in belgie rekenen op een 100-150 euro

                      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
                      -

                      - Grts Amazing

                      Comment


                        #26
                        Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

                        Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                        - de 3 lampen mogen samen boven 1 pot hangen op 5cm boven je plant/aarde
                        - laat de lampen voor 1 week op 24/0 , zo weten ze waar ze heen moeten.
                        - als je kan zou ik nog zon lampen bijhangen of gewoon 1 goeie halen.
                        - je zal teleurgesteld zijn met je resultaat denk ik.....
                        - welke aarde gebruik je ?
                        - ga je voedingslijn gebruiken ?
                        - wat is je temp en LV ?
                        - welke ph geef je nu ?
                        - je weet toch dat je eerst voorgroeit op 18/6 na een weekje doe je dit voor enkele weken of je gaat derekt op 12/12 , maar dat zou - ik je niet aanraden.
                        - je moet ook weten vannaf je op 12/12 gaat dat je dan nog 10-14 dagen moet wachten voor er 'echte' bloei begint.
                        - vanaf dan kan je je bloeiweken tellen


                        Zouik hier een tl bak bij kunnen hangen en welke kleur code lampen moet ik dan hebben zitten standaard 33 in

                        Comment


                          #27
                          Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

                          Ik zou de T Neon eens bekijken als ik jou was ( https://desjop.nl/index.php?action=s...&srchval=tneon ) deze zijn speciaal voor de micro/stek/ontkiem bedoeld en in verschillenden wattage te koop: 36-55-75 watt ( x2 per armatuur )

                          Mocht je de kosten te hoog vinden voor de HPS kun je ook overwegen om een 150wat HPS aan te schaffen ( http://www.greensell.nl/a-25393609/e...-150-watt-set/ ) dit is inc een evsa die niet warm word althans niet heet.
                          Als je 2x 75watt zou halen aan T Neon kun je net zo goed een 150watt HPS nemen ? (2x 75 of 1x 150 ) weet wel dat HPS veel meer lumen heeft, dus je oogst zal ook hoger uitvallen daardoor.

                          Autoflower is niet de meest ideale plant in mijn beleving om binnen te zetten: 18-6 licht geven is toch wel het minste wat je kunt doen om de plant zo veel mogelijk groei te geven. En dat word wel een duurder grapje op eind met stroom kosten, terwijl de bloeitijd weinig verschild met een vrouwelijke plant... Voordeel met vrouwelijke zaden is dat je toch meer invloed hebt op de groei en de uiteindelijke hoogte.

                          Er is ook voeding op de markt speciaal voor autoflowers ( http://www.rollingstoned.nl/voeding-...lower-planten/ ) of dit werkt ? Ik durf het je niet te zeggen.

                          Comment


                            #28
                            Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                            Ik zou de T Neon eens bekijken als ik jou was ( https://desjop.nl/index.php?action=s...&srchval=tneon ) deze zijn speciaal voor de micro/stek/ontkiem bedoeld en in verschillenden wattage te koop: 36-55-75 watt ( x2 per armatuur )

                            Mocht je de kosten te hoog vinden voor de HPS kun je ook overwegen om een 150wat HPS aan te schaffen ( http://www.greensell.nl/a-25393609/e...-150-watt-set/ ) dit is inc een evsa die niet warm word althans niet heet.
                            Als je 2x 75watt zou halen aan T Neon kun je net zo goed een 150watt HPS nemen ? (2x 75 of 1x 150 ) weet wel dat HPS veel meer lumen heeft, dus je oogst zal ook hoger uitvallen daardoor.

                            Autoflower is niet de meest ideale plant in mijn beleving om binnen te zetten: 18-6 licht geven is toch wel het minste wat je kunt doen om de plant zo veel mogelijk groei te geven. En dat word wel een duurder grapje op eind met stroom kosten, terwijl de bloeitijd weinig verschild met een vrouwelijke plant... Voordeel met vrouwelijke zaden is dat je toch meer invloed hebt op de groei en de uiteindelijke hoogte.

                            Er is ook voeding op de markt speciaal voor autoflowers ( http://www.rollingstoned.nl/voeding-...lower-planten/ ) of dit werkt ? Ik durf het je niet te zeggen.
                            Thanks voor de nuttige informatie ik ga het over die voeding even uitzoeken en heb er nu een tl boven hangen en heb eens lopen zoeken maar voor 250 euro kan ik gewoon een normale tent kopen waar alles al in zit dus heb besloten om even deze kweek te gaan sparen inplaats van investeren bedankt voor de info

                            Comment


                              #29
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment


                                #30
                                Re: Bubblegum autoflower eerste keer binnen

                                Hps geeft wel een veel hogere temp dan t neon.

                                Comment

                                Bezig...
                                X