Hallo iedereen
Is mijn plantje nu aan het bloeien ?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?
Tis mss handiger om een micro kweekverslag aan te maken ipv telkens een nieuw onderwerp? Zijn er nu al 4 over enen autoflower. Mss ook handig om zelf wat microverslagen te lezen want wat bloei of internodes staat daar overal al beschreven...Comment
-
Comment
-
Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?
- om de haartjes te kunnen onthouden zet ik per haartje een klein puntje zwart boven op het haartje zo zie je welke je al hebt getelt en zo moet je niet telkens alles terug opnieuw tellen...
- nog 1tje
- en tellen maar
Comment








Comment