Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plantjes blijven klein

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: plantjes blijven klein

    Korting op 420shop
    Heey mensen zit volgens mij met een voedingsprobleem maar weet het niet zeker heb pp plantjes nu een week in de bloei staan op cocos en heb de temperatuur op 28 gr licht aan en ongv 17 uit nu vind ik ze er aardig licht uitzien gebruik voeding a b van plagron hen ook het gevoel dat ze niet veel water opnemen heb nu 3 dagen geen water gegeven maar ze staan nog aardig nat heb 10 liter potten en 600 watt lampen hoop dat jullie mij een beetje info kunnen geven alvast bedankt gr beginner
    Last edited by yves rocher; 3 February 2016, 22:29.

    #2
    Re: plantjes blijven klein

    meer info en foto's zijn gewenst.
    gr

    Comment


      #3
      Re: plantjes blijven klein

      Sommige zijn ongv 20 cm tereijl andere net 10 zijn en ook zeer grote bladeren met van het middenuit lichtgroen en naar buiten donkergroen heb in het begin wel ph problemen gehad ivm met kspotte meter ze staan op 11 l poten met aarde foto zal ik morgen posten

      Comment


        #4
        Re: plantjes blijven klein

        welke grond grond,lamp, zaad of stek, tent??????

        Ben zelf een beginner, maar er is hier ergens een goeie topic met een lijst van de tekorten.
        en een goeie PH is essentieel. je kan ze ermee kapot maken.
        Maar bij mij zijn ze ook maar pas achter 2w 20/4 echt beginnen te groeien.
        Maar waarom al in bloei zetten als ze nog zo klein zijn??????
        Geduld is een deugd

        gr

        Comment


          #5
          Re: plantjes blijven klein

          600 w Hps lampen grond bcuzz aarde zijn wel van zaat maar heb ze gekregen op stekgroote normaal heb ik groeiperiode van 3 dagen maar werden ze me iets te groot dus nu 2 dagrn gedaan maar ze blijven maar klein wel heel groot blad op sommigen en stampers haartjes komen ook nog niet ze staan nu 12 dagen op 12 12 lampen op +-70 cm temp 28 lv 30 ik weet is aan de lage kant maar nooit problemen mee gehad
          Last edited by yves rocher; 8 March 2015, 00:16.

          Comment


            #6
            Re: plantjes blijven klein

            f o t o ' s
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: plantjes blijven klein

              Groei periode van 3 dagen en dan heb je mooie plantjes vanuit zaad ? Ik kan me dat niet voorstellen eerlijk gezegd. Ik kweek al langere tijd uit zaad en ben altijd meerderen weken zoet voor ze de bloei in gaan, een week of 3 groeien en je zult zien dat de plantjes zeker zullen toenemen in groten.
              Ik zet er zelf 9 of 10 neer net hoeveel ik er na selectie overhoud, en die vullen met 3 weken groei een 120x120x200cm tent moeiteloos. Zet je er 20 neer kan ik me voorstellen dat een 12-12 systeem beter is, anders kan ik niet snappen waarom je in hemelsnaam maar 3 dagen groei aanhoud vanuit zaad.

              Weet je wel welk zaad het is, want zonder de juiste info... Stel dat het een lowryder is, die staan niet bekend om hun geweldige afmetingen ( echter wel een lekker soortje ) wat ook kan verklaren waarom je dame zo klein blijft. EC zou ik zeker een keer meten en als je dan toch bezig bent, de PH ook direct. Wie weet dat er een te veel is: zonder foto nogal lastig inschatten.

              600watt op 70cm terwijl je aangeeft dat ze klein zijn, is het dan niet slimmer om op de 60cm te gaan ? Mocht je gebruik maken van een Ajust a wing kap: gebruik die superspreader dan. Je kunt er dan tot 30cm dichter op je gewas komen zonder dat je dames verbranden met een 600watter.

              Comment


                #8
                Re: plantjes blijven klein

                klinkt als: Schrootbreker.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: plantjes blijven klein

                  20150309_184846.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Hier de fotos zijn uit zaad sweet blue en staan nu precies 2 weken op 12 uur

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Foto2

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Foto3

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  20150309_184810.jpgW20150309_184810.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  20150309_184833.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  20150309_184833.jpg20150309_184833.jpg20150309_184833.jpg20150309_184833.jpg20150309_184833.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Hoop dat het iets duidelijker is met fotos nu werkt niet helemaal goed via tel alvast bedankt mensrn hoop dat jullie mij beetje info kunnen geven dat ze nog zo klein zijn
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: plantjes blijven klein

                    Veel te vroeg naar 12/12 gegaan. Natuurlijk komen er dan nog geen toppen aan, die komen er niet aan voor week 5. Tenzij je direct start op 12/12.

                    Comment


                      #11
                      Re: plantjes blijven klein

                      En kan ik er nog wat aan doen dan of gewoon zo doorgaan zal het nog wel goedkomen bedoel ik

                      Comment


                        #12
                        Re: plantjes blijven klein

                        Nee, teruggaan naar 18/6 is geen optie. Ze staan er toch goed bij?

                        Comment


                          #13
                          Re: plantjes blijven klein

                          Ja ze staan er wel redelijk bij alleen zo klein ben bang dat ik straks 1 groot bos krijg als ze de breedte ingaan en dat er niet veel aankomt qua toppen dan iemand nog suggesties of gewoon zo doorgaan alvast bedankt

                          Comment


                            #14
                            Re: plantjes blijven klein

                            He yves,
                            Toen je zei een groeiperdiode van 2 dagen dacht ik dat je een gestrekt kiemertje had met 2 lobblaadjes.
                            Maar het zijn in ieder geval toch al plantjes, dus zou gewoon verder doen hoe je bezig bent.
                            Dan weet je dit voor de volgende ronde, deze keer zullen ze redelijk klein blijven.
                            En waarschijnlijk ook niet zo veel opbrengen. Heb je de strain op seedfinder al bekeken?
                            Weet nu niet juist wie de breeder is maar de opbrengst binnen zou een beetje onder het gemiddelde kunnen zitten.
                            Wel is er ook een zwaarder phenotype te vinden zeggen ze.
                            Het is een indica/sativa hybrid maar wel meer sativa gericht.
                            Dus als dit klopt zou ze normaal nog wel wat doorgroeien in de bloei.
                            De bloeitijd is zo'n 60-80 dagen volgend seedfinder, ook afhankelijk van de phenotype.
                            Dus nu is het aan jou om te beslissen of je verder gaat knallen of niet .

                            Veel succes yves.

                            Grts cheese

                            Comment


                              #15
                              Re: plantjes blijven klein

                              Ok bedankt voor de info verder niet veel kans op schade dus alleen iets minder opbrengst dan ga ik gewoon zo door en qua voeding dan hoef ik geen extra bouwstoffen toe te voegen dan gebruik nu de canna lijn

                              Comment

                              Bezig...
                              X