Wat denken jullie ben vergeten bij te houden wanneer ik hem in de bloei heb gezet
rijp om om te leggen
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: rijp om om te leggen
Ik zie veel blad en haartjes maar geen top jij zelf wel ?God was never on your side.. -
Re: rijp om om te leggen
1425833358898.jpgZal morgen ff een goeie foto maken en ja het is niet veel maar ben gewoon aan het kijken wat een plantje doet dus heb hem veel misbruikt eigelijk met tl en spaarlampen maar ja weet gelijk dat ik me kastje ga updaten hahahaComment
-
Re: rijp om om te leggen
Er is een topic waar in staat waar je precies naar moet kijken.
Maar ik zie dat je die zelf ook al gevonden hebt, begin eens bij bericht #1 te lezen daar, dan weet je alles.
Wanneer hebben ze voor 't laatst voeding gehad ?Comment
-
Re: rijp om om te leggen
Ik heb voor de eerste keer gewoon potgrond met 100 dagen voeding genomen het is voor mij echt om te kijken oké wat is de wiet plant en wat doet die als ik er mee klote hahaha maar vindt het wel jammer dat je het niet kan vergelijken echt aangezien de ene de andere niet is
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En ja die heb ik wel gevonden maar kom er niet zo uit want in welke staat is die nu ik zou zeggen van wit naar melk wit
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zo dan mischien iets meer te zienComment






Comment