Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ontkiem ik AK47 het beste??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe ontkiem ik AK47 het beste??

    Korting op 420shop
    Beste lezers,

    Ik heb nu pas net mijn 5 x gefeminiseerde AK47-zaadjes besteld en vroeg me nou eigelijk af wat de beste manier van ontkiemmen is?
    Ik ga kweken onder 2 x 50Watt, 90cm TL-lampen (kleurcode: 840).
    Dus kan iemand mij stap voor stap uitlegge hoe ik deze zaadjes moet ontkiemen, hoelang licht, waar ik juist erg moet op letten enzovoort enzovoort.

    Alvast superbedankt!
    Gr, Surge
    sigpic- Don't kill my high because you're low.

    #2
    Re: Hoe ontkiem ik AK47 het beste??

    He surge,
    Er zijn veel verschillende manieren van ontkiemen, er bestaat geen beste wel persoonlijke voorkeur.
    Je kan ze direct in de grond stoppen wel redelijk vochtig maar niet zeiknat en dan wachten op moeder natuur.
    Je kan ze tussen wc-papier of watjes ontkiemen, deze maak je dan vochtig en daar leg je je zaadje tussen dan tussen 2 koffiebordjes steken.
    Of je kan je zaadje eerst in een glas water leggen, maximum 3 dagen! Tegen dan zou het worteltje eruit steken, dan als dit lang genoeg is steek je dit in de grond, is dit nog niet lang genoeg nog even tussen toilet papier of watjes. Is er nog geen worteltje na 3 dagen in het glas water dan steek je dit tussen een vochtig watje of wc papier.

    Voor het zaadje in de pot te steken, neem je een pen of dergelijks steek je een klein kotje van een goeie cm diep in je grond. Hier steek je dan je zaadje in.
    Daarna gooi je er voorzichtig een beetje zand op, hoeft niet heel veel te zijn. Ook niet te weinig natuurlijk.
    Daarna beetje bevochtigen en wachten, je zaad niet nat zetten want dan is het voor de vuilbak.

    Maar ik zou op internet of op jointjedraaien nog wat informatie bekijken, en je goed inlezen.
    Je kan namelijk genoeg vinden op jd over ontkiemen en alles voor je plantje groot te krijgen.
    Dus veel succes met lezen en met je plantje.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...aden-ontkiemen

    Grts cheese
    Last edited by royalcheese1grow; 10 March 2015, 17:49.

    Comment


      #3
      Re: Hoe ontkiem ik AK47 het beste??

      Ik heb laatst gelezen dat als je ze ontkiemd met gedestileerd water en een klein beetje peroxide water dat ze sneller ontkiemen volgens mij staat er ook wel wat op dit forum over, veel succes

      Comment


        #4
        Re: Hoe ontkiem ik AK47 het beste??

        Kijk hier eens: www.jointjedraaien.nl Best wel goeie site met veel info.

        Comment


          #5
          Re: Hoe ontkiem ik AK47 het beste??

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...aden-ontkiemen

          zullen we het voor je oplezen of kun je het zelf lezen?
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          Bezig...
          X