wat doe ik verkeert ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • splieftje
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2014
    • 88

    #1

    wat doe ik verkeert ?

    Korting op 420shop
    IMG_20150308_201257.jpg
    hallo
    ik ben al 6 weken bezig met het kweken van royal bleu matic, nu als ik ik wat rond surf op het internet en ik kijk naar vergelijkbare plantje met de zelfde leeftijd dan merk ik dat mijn plantje kleiner is ten opzichte van andere ,
    en ik zie ook aan mijn plantje dat hij in de bloeifase zit ,
    ik verlicht mijn plant met 2 lampen van 80 watt'
    zit in een pot van 10 lt
    ik besproei mijn plant dagelijks 3x perdag met gwn regenwater voor de vochtigheid , er is ventilatie van buiten naar binnen en de temperatuur bedraacht tussen de 24-27graden ,
    wa doe ik verkeert of is dit normaal ?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: wat doe ik verkeert ?

    Je doet een heleboel dingen verkeerd.
    Bijvoorbeeld:
    de planten nat sproeien
    lampen veeeeel te hoog
    te weinig licht. Dit zijn 18W spaarlampen, je hebt dus 36W. (tenminstuuuh..ik hoop dat het spaarlampen zijn, want gewone lampen zijn minder bruikbaar)
    Te kort misschien ook ? Krijgen ze 18 uur per dag licht ? (elke dag exact dezelfde tijd)

    Welkom op JD.
    Als je hier eens wat rond kijkt, zul je al veel wijzer worden.
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • splieftje
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2014
      • 88

      #3
      Re: wat doe ik verkeert ?

      wel ik denk dat ook 1 van mijn grootste fouten is dat ik ze te weinig licht hebgegeven , een timer die ingesteld is op 16 uur licht en dat van in het begin al , is het daarom dat deze nu al in de bloeifase zit ? en kan ik er nog iets afhalen va deze plant ? dus ook onmiddelijk stoppen bet het besproeien van de plant?
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

      Comment

      • wietzaadje
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2010
        • 65

        #4
        Re: wat doe ik verkeert ?

        Royal Bluematic is een Autoflower, dus het is eigenlijk nog redelijk aan de late kant dat hij na 6 weken pas bloeit
        Beter niet meer sproeien..

        succes

        Comment

        • splieftje
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2014
          • 88

          #5
          Re: wat doe ik verkeert ?

          oke ik stop met sproeien
          maar zoals deze plant er nu uitziet zal het lukken denk je ?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

          Comment

          • dieseltj
            Advanced Grower
            • Dec 2014
            • 1020

            #6
            Re: wat doe ik verkeert ?

            je gaat er zowizo iets afha,len hoeveel juist weet ik niet hoeveel centimeter is hij nu juist?

            Comment

            • splieftje
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2014
              • 88

              #7
              Re: wat doe ik verkeert ?

              50a60 cm momenteel
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

              Comment

              • joao420
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Dec 2014
                • 14

                #8
                Re: wat doe ik verkeert ?

                Spuit je water op de planten? Of geef je ze langs onderen?

                Comment

                • splieftje
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2014
                  • 88

                  #9
                  Re: wat doe ik verkeert ?

                  ik spuit ( besproeien) 3 maal per dag mijn plant met water , en daarop om de 2 dagen water met voeding in de aarde zelf
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                  Comment

                  • splieftje
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2014
                    • 88

                    #10
                    Re: wat doe ik verkeert ?

                    IMG_20150312_065155.jpg
                    gaan deze nog meer groeien of blijven de kropjes zo ? en hoe kan ik dit verbeteren ?
                    mvg
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: wat doe ik verkeert ?

                      Spaarlampen moeten 5cm van de plant.
                      5cm van elke top liever, dus je hebt meer lampen nodig, en veel dichterbij.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • splieftje
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2014
                        • 88

                        #12
                        Re: wat doe ik verkeert ?

                        oke daar ga ik voor zorgen . alvast bedankt !
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                        Comment

                        • splieftje
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2014
                          • 88

                          #13
                          Re: wat doe ik verkeert ?

                          heb nog een vraagje, de laatste dagen is me opgevallen dat aan de topjes van het blad wit ( poeder)? ik weet niet wat het is , kent iemand dit ? en wat is er tegen te doen ? IMG_20150312_192453.jpg
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #14
                            Re: wat doe ik verkeert ?

                            Vlekjes van het natsproeien ?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • bobdegrower
                              Stoner
                              Member
                              • May 2013
                              • 22

                              #15
                              Re: wat doe ik verkeert ?

                              Ik denk dat het meeldauw is van het sproeien.



                              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...