wat doe ik verkeert ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • splieftje
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2014
    • 88

    #16
    Re: wat doe ik verkeert ?

    wat denken jullie ? bijna klaar ? een microscoopje heb ik helaas niet received_675028779292544.jpgreceived_675028769292545.jpgreceived_675028705959218.jpgreceived_675028755959213.jpgreceived_675028725959216.jpg
    mvg jonas
    ojaa bijna vergeten binnen enkele dagen zal ik een kweekverslagje proberen maken als ik begin met het buiten wietje ! jullie eijn allemaal welkom !
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

    Comment

    • dieseltj
      Advanced Grower
      • Dec 2014
      • 1020

      #17
      Re: wat doe ik verkeert ?

      dat gaat een goede joint of 2 worden denk ik

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      over of hij klaar is ga ik me niet uitspreken daarvoor heb ik nog niet genoeg ervaring

      Comment

      • splieftje
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2014
        • 88

        #18
        Re: wat doe ik verkeert ?

        haha ik ben al blij dat heel deze moeite voor niks geweest is haha :p het is natuurlijk ook de eerste egte kweekje van me en kwa materiaal ben ik ook een dikke zero zoals je kan zien ;p maar de zomer breekt aan en klaar voor de eerste buitenkweek :p
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

        Comment

        • dieseltj
          Advanced Grower
          • Dec 2014
          • 1020

          #19
          Re: wat doe ik verkeert ?

          zwaarder lampje zetten 300 w spaarlamp haal je al veel betert resultaten mee

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #20
            Re: wat doe ik verkeert ?

            Alle begin is moeilijk splieftje, alleen een mazzelpik heeft gelijk een topoogst de eerste keer.

            Nu er een paar mooie dagen in aantocht zijn, kun je je plantje overdag buiten in het zonnetje zetten als de temp boven d 15 C is ?
            Wel weer 's avonds naar binnen, het is nog veel te koud daarvoor.
            Misschien dikt ze nog wel wat aan. Ik denk dat ze nog niet klaar is, maar ook niet veel verder zal komen onder je huidige lamp.

            Lees je goed in voor de buitenkweek en pas na 14 mei gaan zaaien .
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • splieftje
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2014
              • 88

              #21
              Re: wat doe ik verkeert ?

              op 14 mei pas zaaien of mag ik hem al laten voorgroeien voor 14 mei ?
              en bedankt voor de tip van die spaarlamp! die zal er het volgende kweekje hangen
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #22
                Re: wat doe ik verkeert ?

                Voorgroeien onder de huidige situatie ? Dat zou ik niet doen
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                Bezig...