Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weegmethode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Water: weegmethode

    Korting op 420shop
    ik ben vandaag begonnen met de weegmethode toe te passen om water te geven
    nu ik ben juist begonnen heb ze water gegeven en beide wegen 6.9kg in een pot van 20l
    nu is de vraag natuurlijk aan hoeveel kilo weet ik dat ik water moet geven nu ik geef altijd 500ml
    daar deden ze het altijd perfect mee over bijna heel de groei maar nu beginnen de bladeren door te hangen maar enkel onderaan
    de bladeren voelen nier drogen ook niet vochtig maar wel donzig en hebben ook een sterke groene plant geur
    volgens mij is het overbewatering maar ik wil hier graag iemands mening over
    de foto's zijn van 2 dagen geleden om de grote van de planten te tonen voor het wegen heb geen foto's op dit moment met het bladprobleem
    20150314_102745.jpg20150314_102729.jpg

    #2
    Re: weegmethode

    Geef je elke dag 500?
    Zoja dan kan het idd overbewatering zijn. Die onderste bladeren die geel worden kan ook van te weinig licht zijn maar denk dat het hier ook wel aan het teveel water zou kunnen liggen. Verder zien de plantjes er wel mooi uit. Welke soortje is het?
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: weegmethode

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      Geef je elke dag 500?
      Zoja dan kan het idd overbewatering zijn. Die onderste bladeren die geel worden kan ook van te weinig licht zijn maar denk dat het hier ook wel aan het teveel water zou kunnen liggen. Verder zien de plantjes er wel mooi uit. Welke soortje is het?
      links staat de strawberry en rechts bubble gun ( mix bubble gum en ak47) beide van spliffseed
      nu ik had ze daarnet juist voor de post en het wegen water gegeven en nu ging ik juist kijken en zag ik dat de bladeren weer hoger hingen eigenlijk bijna weer zoals het zou moeten zou het dan toch geen onderbewatering zijn
      (wat wel raar lijkt want als ik onder de bovenste laag aarde voelde voor het watergeven voelde hij nog zeer licht vochtig)

      Comment


        #4
        Re: weegmethode

        Hey
        Ik geef 8l op 9x11l smartpotten.
        En ik geef vanonder water. Zo kan ik ook zien hoeveel dorst ze hadden.
        Gisteren was de 8l op 6minuten opgezogen.

        Als de onderste blaren geel worden kan duiden op ondervoeding.
        Maar op het einde is dat wel beetje normaal, maar mag niet te erg worden.

        gr

        Comment


          #5
          Re: weegmethode

          Til die pot gewoon even op, dan weet je het toch ?
          Heel licht = te weinig water.
          Heel zwaar = te veel water.

          Daar heb je eigenlijk geen weegschaal bij nodig, want dan ga je meten, en hoeveel water je moet geven kun je niet goed meten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: weegmethode

            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            Bezig...
            X