wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jeroenkirsten
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2014
    • 50

    #1

    wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

    Korting op 420shop
    Wij hebben hier 2 plantjes staan in de klerenkast met spaar lamp en een usb ventilator
    alleen beginnen nu de eerste kleine blaadjes van de plant omhoog te staan
    deze planten krijgen geen voeding alleen normaal kraanwater

    Is het goed als de blaadjes omhoog staan ?14269232354012056927054.jpg14269232354012056927054.jpg14269232354012056927054.jpg14269232354012056927054.jpg
  • Sanders
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 165

    #2
    Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

    Ah ik zie aan de kaartjes erbij dat dit de plantjes van de Ah zijn,.. Opzich niets mis mee. Hoewel ze met een enkele spaarlamp erg opzoek zullen zijn naar licht, lamp er dicht op.

    Comment

    • Semkoek
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Nov 2014
      • 17

      #3
      Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

      niets verkeerd , waarschijnlijk te weinig licht

      Comment

      • jeroenkirsten
        Advanced Stoner
        Member
        • Aug 2014
        • 50

        #4
        Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

        Zijn geen plantje van de ah hahahah zijn alleen de kaartjes kon ik beetje bij houden waarneer ze ontkiemt en verpot moeten worden
        moet ik de lamp dicht er op zetten of een andere lamp

        Comment

        • Ballin
          Chronic Stoner
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2012
          • 189

          #5
          Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

          Begin al eens met deze er kort op te plaatsen. Hoeveel lumen heeft de spaarlamp?
          5x Jack Herer & een AMS'je!

          Comment

          • jeroenkirsten
            Advanced Stoner
            Member
            • Aug 2014
            • 50

            #6
            Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

            Zie alleen op de lamp zelf 2700 k staan zegt je dat wat ben echt onbekend voor de rest is allemaal ff simpel voor de 1 ste keer

            Comment

            • Ballin
              Chronic Stoner
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2012
              • 189

              #7
              Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

              Dat is de lichtkleur, 2700kelvin staat gelijk aan een warme, oranje kleur. Lumen is de lichtstroom dat een lichtbron uitstraalt.
              Je kan wel kweken onder een spaarlamp hoor maar je moet ze er zeer kort bij hangen aangezien ze geen grote dieptestraling heeft, een spaarlamp wordt ook niet zo heel warm dus dit is perfect mogelijk.

              Weet wel dat licht = gewicht. Dus je opbrengst gaat niet zo geweldig zijn als je ze afbloeit onder een spaarlamp.
              5x Jack Herer & een AMS'je!

              Comment

              • jeroenkirsten
                Advanced Stoner
                Member
                • Aug 2014
                • 50

                #8
                Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

                Heb net nog een spaar lamp opgehangen
                nu heefd elk plantje ze eigen lamp maar hoe kort moet ik ze er ophangen en de plantjes zijn alleen voor eigen gebruik voor me vriendin en ik hier bij nog wat fotos14269271494021949566304.jpg

                Comment

                • Ballin
                  Chronic Stoner
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 189

                  #9
                  Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

                  Dat is ongeveer wel goed zo. Een spaarlamp kan je op +- 10cm van het plantje hangen. Veel succes nog verder !
                  5x Jack Herer & een AMS'je!

                  Comment

                  • jeroenkirsten
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Aug 2014
                    • 50

                    #10
                    Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

                    Oorspronkelijk geplaatst door Noizzee
                    Dat is ongeveer wel goed zo. Een spaarlamp kan je op +- 10cm van het plantje hangen. Veel succes nog verder !
                    Dank je wel voor je tips blaadjes staan weer mooi plat1426935001830-1938166802.jpg

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #11
                      Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

                      Die usb ventilator staat continue aan? Die zijn daar wsl niet voor gemaakt, zou wel is kunnen overhit geraken. Neem je beter een pc fan. En die lampen hang je beter horizontaal met een kapje boven, 75% dient nu voor niks.
                      Ik zou ze binnen een paar weken buiten zetten. Zal veel beter gaan.

                      Comment

                      • jeroenkirsten
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Aug 2014
                        • 50

                        #12
                        Re: wiet plantje ze eerste blaadjes staan omhoog

                        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                        Die usb ventilator staat continue aan? Die zijn daar wsl niet voor gemaakt, zou wel is kunnen overhit geraken. Neem je beter een pc fan. En die lampen hang je beter horizontaal met een kapje boven, 75% dient nu voor niks.
                        Ik zou ze binnen een paar weken buiten zetten. Zal veel beter gaan.
                        nee ventilator staat af en toe aan met inderdaad over hitten

                        Comment

                        Bezig...