schiet niet in bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tistn420
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2014
    • 28

    #1

    schiet niet in bloei

    Korting op 420shop
    ik heb 3 maanden geleden een autoflower gezet van royal queen seeds . nu is hij al mooi volgroeit maar er komen geen vruchten aan aleen amper een paar thc haartjes wat moet ik doen ? ik gebruik canna voeding
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: schiet niet in bloei

    Wat is de naam van de soort en in welke omstandigheden kweek je ?
    (Tl, spaarlamp ,hps ,aarde etc)

    Ik neem aan dat je bloemen bedoelt ipv vruchten?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • tistn420
      Senior Stoner
      Member
      • Dec 2014
      • 28

      #3
      Re: schiet niet in bloei

      royal AK automatic van royalqueen seeds ik kweek met 4 spaarlampen van 120 watt. enja ik bedoel bloemen

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
      Wat is de naam van de soort en in welke omstandigheden kweek je ?
      (Tl, spaarlamp ,hps ,aarde etc)

      Ik neem aan dat je bloemen bedoelt ipv vruchten?

      royal AK automatic van royalqueen seeds ik kweek met 4 spaarlampen van 120 watt. enja ik bedoel bloemen

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: schiet niet in bloei

        Kun je een foto plaatsen van de plant ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • tistn420
          Senior Stoner
          Member
          • Dec 2014
          • 28

          #5
          Re: schiet niet in bloei

          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
          Kun je een foto plaatsen van de plant ?
          DSC_1004.jpgDSC_1013.jpgDSC_1012.jpgDSC_1011.jpgDSC_1010.jpgDSC_1008.jpgDSC_1007.jpg

          DSC_1006.jpgDSC_1005.jpgDSC_1014.jpgdit is mijn plantje wat zeggen jullie ? na 3 maand 14 dagen

          Comment

          • dieseltj
            Advanced Grower
            • Dec 2014
            • 1020

            #6
            Re: schiet niet in bloei

            op hoeveel staan je lichturen ???
            zet ze is op 12/12 misschien een verdwaald zaadje had ik ook van RQS

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            dit gaat wel ne knaller worden!!!! als het lukt :p

            Comment

            • tistn420
              Senior Stoner
              Member
              • Dec 2014
              • 28

              #7
              Re: schiet niet in bloei

              Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj
              op hoeveel staan je lichturen ???
              zet ze is op 12/12 misschien een verdwaald zaadje had ik ook van RQS

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              dit gaat wel ne knaller worden!!!! als het lukt :p
              dankje maar heb nog een klein plantje er naast staan ook autoflower amnesia haze hoe zou ik dit best oplossen dan ?

              Comment

              • dieseltj
                Advanced Grower
                • Dec 2014
                • 1020

                #8
                Re: schiet niet in bloei

                gewoon 12/12 gaat meer opbrengen denk ik dan die weg te doen

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: schiet niet in bloei

                  Knallen met ballen. Zie er al een paar hangen. Daar gaat duidelijk iets mis, maar wat? Moet ik je doorverwijzen naar de basics. Aluminium folie voorspelt meestal al niet veel goeds. Wsl vals licht en een gewoon feminised zaadje, geen autoflower.

                  Comment

                  • tistn420
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Dec 2014
                    • 28

                    #10
                    Re: schiet niet in bloei

                    ik zal hem op 12/12 zetten

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                    Knallen met ballen. Zie er al een paar hangen. Daar gaat duidelijk iets mis, maar wat? Moet ik je doorverwijzen naar de basics. Aluminium folie voorspelt meestal al niet veel goeds. Wsl vals licht en een gewoon feminised zaadje, geen autoflower.
                    wat is dan beter dan aluminium folie isolatie plaat ?

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: schiet niet in bloei

                      Iets wat wit is. Wat zit er onder dat alufolie ?

                      Als dat gewone spaarlampjes zijn, dan zijn die 120W lampen eigenlijk 18W. (staat ook op het doosje). Je kweekt dus onder 72W.
                      Als je zo kweekt moet je eigenlijk de kweekmethode aanpassen op de lampen, scroggen is het makkelijkst zodat zoveel mogelijk toppen vlakbij de lampjes zitten.
                      Nu krijgt alleen de bovenste 10 centimeter van de plant genoeg licht.

                      Spaarlampen "gaan" niet zo ver. Als je er nog een plantje bij hebt staan, zou die eigenlijk ook +/- 10cm van de lampen af moeten staan.

                      Die ballen die ik zie zijn volgens mij calyxen, dus da's no problem.
                      Plantje gewoon 2-3 weekjes op 12/12 zetten, als ze in bloei schiet kun je daarna misschien het licht weer met een half uurtje per dag opvoeren tot 14-15 uur licht.
                      De Royal AK auto kan wel een weekje of 9 bloeien.

                      Geef je groeivoeding ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Bubbleblower
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2009
                        • 185

                        #12
                        Re: schiet niet in bloei

                        Je planten verbranden op de vreemdste plaatsen door het aluminium folie, dat moet je iig weghalen.

                        Een idee kan zijn om er een gloeilamp bij te hangen, die dan alleen maar de laatste 20 minuten aanhoeft.
                        Tja, en bloomboosters gebruiken in geval van nood dan maar.

                        Zelf gebruikte ik altijd cyaankali om ze in de bloei te krijgen.
                        Don't try this at home

                        Comment

                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #13
                          Re: schiet niet in bloei

                          DSC_1004.jpgDSC_1005.jpgDSC_1011.jpg

                          Ik heb aangeduid wat ik denk dat ballen zijn. En op de 2de foto zou die open zijn en ik meen zelfs wat stuifmeel te zien liggen op het blad er onder. QnQ, je ziet vanonder duidelijk pistels, voorbloei. Helemaal bovenaan zou dat dan een calyx zijn die al zo opgezwollen is dat de pistel weg is (foto1)? Dan moet dat onderaan ook zo zijn, daar zijn ze maar net open. Ik ben vrij zeker dat dat ballen zijn.

                          Comment

                          • tistn420
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Dec 2014
                            • 28

                            #14
                            Re: schiet niet in bloei

                            wat bedoelt u met ballen ?

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #15
                              Re: schiet niet in bloei

                              Dat de plant hermafrodiet of man is


                              aangezien veel van de mensen hier het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke plant niet helemaal weten (inclusief mezelf) en omdat ik op dit moment ook



                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...