Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omgekeerde wereld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaden: Omgekeerde wereld

    Korting op 420shop
    Hoi ik ben sinds kort begonnen met 1tje te zaden. Besteld via Royal Queens medical mix en 1tje gratis critical. Heb het ontkiemd in een glaasje water en dan een potje wanneer het 2mm was. Nu kwam het uit de aarde en met de pot ff te verzetten viel het gewoon om. Nu is het zo dat hetgeen uit de aarde kwam een wit steeltje was en hetgeen in de aarde zat dus het zaadje dat opgezet was zoals ik nu kan zien waar iets groen uit komt??? Mss een hele rare domme vraag maar kan het dat het omgekeerd groeide?? 10313057_10152906800183220_4514912683812295742_n.jpg Heb het nu omgedraaid met het groen naar boven maar ben een beetje bang dat het witte steeltje dat uitkwam toch naar boven moet? Weet niet goed wat te doen? Dit is wanneer ik het omgedraaid heb nadat het was omgevallen. 11081220_10152906854023220_5974943463755482986_n.jpg

    #2
    Re: Omgekeerde wereld

    De wortel vind normaal gesproken de weg naar beneden (gravitropisme). Ik denk eens dat je het erg ondiep gepoot hebt. Ook als het zaadje zo ligt dat de wortel boven zit zal deze, met een 180 gradenbocht omlaag groeien. Zoals ze op de laatste foto staat klopt het wel de lobblaadjes zitten boven wel met een krul en de wortel gaat naar onder. Misschien kun je ermeteen een knoop inleggen,

    Comment


      #3
      Re: Omgekeerde wereld

      Haha super bedankt, dan ben ik zeker dat het nu juist staat Is de eerste keer dat ik ermee begin voor medicinale olie van te maken en natuurlijk van de critical een teugje doen

      Comment


        #4
        Re: Omgekeerde wereld

        Valt me net op dat je grond ook schimmeldraden maakt. Waarschijnlijk staat ze ook veel te nat. de grond moet vochtig zijn, niet kletsnat.

        Comment


          #5
          Re: Omgekeerde wereld

          Welkom
          Ik ben een tijdje terug ook begonnen met de RQS medical mix, zijn allemaal herma geworden. Heb het ook niet gezien omdat ik dacht dat zo een normale plant eruit zag tweede kweek ook weer herma en nu ben ik regulier aan het kweken met een stressbestendig soortje gekozen hier op JD. Dat CdB ( neem aan dat je daarom de medical mix hebt) is ook maar de vraag of het er daadwerkelijk in zit. Staat hier ook ergens op het forum geschreven.
          Succes met je kweek en ik hoop dat je niet dezelfde ellende als mij krijgt.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #6
            Re: Omgekeerde wereld

            Rqs staat bekend voor zijn herma's ik koop er nooit nog

            Comment


              #7
              Re: Omgekeerde wereld

              In veel gevallen is de dikte van het zaadje ook de diepte dat je 'm moet zaaien, maar Cannabis mag rustig op een centimeter.
              Buiten duw ik ze nog wel verder weg.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Omgekeerde wereld

                Een start voor een goed begin

                Comment

                Bezig...
                X